vmb Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Beste satters, Ik mijn oog laten vallen op een digisatpro. Ik ben nu in het bezit van zo'n analoge signaalmeter. Zouden de gebruikers van een digisatpro mij de voordelen aan kunnen reiken van dit apparaatje t.o.v. een analoge meter? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Ventura Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Voordeel van zo digisat pro meter is het mooiere LCD scherm. En dat men twee lnbs te gelijk kan afstellen.
vmb Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2008 zijn er dan geen meet-technische voordelen? Of is er weinig verschil? Ben maar een leek, maar wil graag mijn Visiosat G4 goed afstellen ivm. toekomstig hd.
cheapwatcher Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik heb m'n visiosat gewoon afgesteld met de signaal/kwaliteit meter in de ontvanger. Tvtje naast de schotel en ontvanger erbij. En dan mm voor mm schuiven. Dat is wel de goedkoopste optie. Ik heb hem zelf uitgericht op bijv. de CDS hd transponder. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen