Gast Kruuk Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Wat mij ook opvalt is dat de tijd niet goed loopt,nl 1 uur achter. Zomertijd staat aan,zet je hem op handmatig dan loopt de tijd niet mee Iemand die hier al uit is,ben maar weer terug gegaan naar de vorige software.
Gast sabhd Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 By my werkt het perfext tijd modus op auto tijdoffset +2.00 summertijd op uit geen problemen er mee. -------- johan
xTyphoon Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik lees op een octagon forum dat de HD herkent wordt als hij geformatteerd is als NTFS. Let op! niet de snel formatteren optie gebruiken. ----- Dennis -------------------- Magic module met penta 1.11, Topfield 4000 PVR, Astra1, Hotbird, Astra2.
hans12345 Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 In de nieuwste software geeft de klok een 12AM of PM of 24 uurs notatie. Ook kun je de zomertijd aan of uit zetten en de juiste tijdzone kiezen. De tijd is automatisch of met de hand in te stellen.
Gast sabhd Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Heb vannacht 1TB naar ntfs geformatteerd,hem daarna aangesloten en weer op gestart maar nog steeds nul koma nul ? ---------- johan
Gast Andre_ede Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Hoi, ik heb op een Duits forum gelezen dat men een Format deed naar FAT32, bij de ene werkte dat wel en bij de andere weer niet. Bij de 1 raakt de box in een opstart lus, bij de ander werkte het gewoon en bij weer een ander wordt de harddisk ook niet herkent. Het schijnt erg belangrijk te zijn op je Box geheel uit te zetten (dus stroomloos) dan je HHD aansluiten en aan tezetten dan weer de spanning erop en de box aanzetten. Vanuit een andere SAB box gebruiker is er een aantal vragen naar SAB Trading gegaan over de nieuwe PVR functie met onder meer de vraag welke HHD doen het. Ik hoop de antwoorden snel ook hier te kunnen melden. Groet Satlover
cornea Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 hier getest met een 500gb samsung,werkte meteen. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Andre_ede Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Hoi, heb je wat meer gegevens over die HHD van jou ? Type en format systeem. Groet Satlover
cornea Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 was trouwens een 400GB Samsung. type HD403LJ volgens mij heb ik hem eerst ntfs geformateerd. als ik hem nu aan de pc hang (nadat hij aan de sab heeft gezeten) geeft de pc aan dat hij niet meer geformateerd is. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast reitsma Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Kan iemand mij vertellen hoe de opname die op de harde schijf staat kan overbrengen naar pc. Heb een 500gig esata die keurig opneemt en via ontvanger alles laat zien en ook afspeeld. Die esata heeft ook een usb aansluiting en die gebruik voor de pc. De pc ziet de schijf wel maar zegt dat hij leeg is. Iemand ervaring. Groeten Fred.
Gast sabhd Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Fred wat voor merk en type HD gebruik je ik heb er geen een die werkt. ---------- johan
Gast IMBean Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Misschien ff een stomme vraag maar klopt het dat je alleen kunt opnemen en afspelen op/van de harddisk en dat er geen timer-functie is? Of heb ik wat gemist?
Gast reitsma Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 het is een segate maar ik heb ook met een maxtor geprobeerd Werken allebij perfect. Zijn alle bij 500 gig. Ik heb een dokking station waar zowel esata als usb op zit. Als ik hem via usb aan de pc hang ziet hij de schijf wel maar geeft leeg aan. Kijken met paritie magic zeg t hij is geformat met ander systeem. Maar welk? Gr.Fred
Gast Kruuk Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 @ reitsma Alleen aan een merk hebben we niks,er word nl ook gevraagt naar het TYPE ervan. Dat scheelt een hoop zoekwerk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen