Gast sabhd Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Wat mij opviel vannacht was dat de klok 24.30 uur aan gaf volgens mij hoort dat niet.En ik heb meer vreemde tyden gezien in de EPG. ---------- johan
Gast reitsma Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Ik weet het type op het moment niet is volgens mij ook niet belangrijk want hij neemt er mee op. Het ga mij er oom hoe ik hem kan kopieren met pc. Gr.Fred
Gast Kruuk Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: sabhd Wat mij opviel vannacht was dat de klok 24.30 uur aan gaf volgens mij hoort dat niet.En ik heb meer vreemde tyden gezien in de EPG. ---------- johan Dat was mij ook al opgevallen. De klok daar moet je zomertijd uitzetten dan loopt die wel goed
Gast sabhd Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Ook met de zomertyd uit is de dag langer dan 24 uur. johan
wajo Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 wat mij nu opvalt is dat ik de duitse kanalen niet meer gedecodeerd krijg heeft iemand anders hier ook last van topfield 5000 pvr 80 gb sab ultimate super plus aston cam matrix reloaded cam diseqc sg-2100a maximum universal twin lnb Triax 115 cm 80 cm schotel naamloos alps lnb
Gast Kruuk Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Moet je wel de GMT tijd op +1 uur zetten,dan loopt die toch echt goed,en de PW doet het gewoon. Was alles maar zo eenvoudig als een SAB
Gast sabhd Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 de klok loopt wel op tyd maar na 23.59 word het niet 00.00 maar 24.00 .tot 24.59 dan word het pas 01.00. --------- johan
wajo Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 sorry veerkeerde vrrag in dit topic topfield 5000 pvr 80 gb sab ultimate super plus aston cam matrix reloaded cam diseqc sg-2100a maximum universal twin lnb Triax 115 cm 80 cm schotel naamloos alps lnb
wajo Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: wajo wat mij nu opvalt is dat ik de duitse kanalen niet meer gedecodeerd krijg heeft iemand anders hier ook last van sorry verkeerd topic topfield 5000 pvr 80 gb sab ultimate super plus aston cam matrix reloaded cam diseqc sg-2100a maximum universal twin lnb Triax 115 cm 80 cm schotel naamloos alps lnb
Gast Andre_ede Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Origineel bericht van: reitsma het is een segate maar ik heb ook met een maxtor geprobeerd Werken allebij perfect. Zijn alle bij 500 gig. Ik heb een dokking station waar zowel esata als usb op zit. Als ik hem via usb aan de pc hang ziet hij de schijf wel maar geeft leeg aan. Kijken met paritie magic zeg t hij is geformat met ander systeem. Maar welk? Gr.Fred Zoek eens op PVR USB Manager, misschien dat het daar mee werkt..
Gast sabhd Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Op SABsatellite staat de nieuwe gebruiks aanwijzing voor de pvr.Nieuw ga na netwerk niet openen druk op de rode toets en vul kode 1 1 1 7 in geheim menu. --------- johan
hans12345 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Ik heb een Western Digital MY BOOK 1 Terrabyte aangeschaft en ntfs geformatteerd. Box uit, dan de e-sata kabel aansluiten en de schijf aanzetten. Als je dan de dan de netschakelaar aanzet van de box zie je in het menu dat de schijf gezien wordt. Opnemen en weergeven gaat prima.
Gast sabhd Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 ik heb de zelfde ook naar ntfs geform maar hij herkende hem niet [op de topfield deed hij het ook niet]de samsung HD401LJ doet het wel. ------------ johan
Gast Andre_ede Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: sabhd Nieuw ga na netwerk niet openen druk op de rode toets en vul kode 1 1 1 7 in geheim menu. --------- johan Hoi, dit kan al zolang er Dvbstand Firmware voor deze ontvanger is. Kijk maar eens in de andere topics over deze ontvanger Heb je al wat met de PVR USB Manager kunnen doen ?
Gast sabhd Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 De samsung HD642JJ 650GB in kombinatie met een externe behuizing werkt perfext --------------- johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen