Gast MP4 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Heb mooie Visiosat staan. Misschien kom ik er zo ook wel uit, maar als iemand mij de tekening (exploded view of iets dergelijks) kan PDF-ven zou ik zeer blij zijn.
hgroen Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Zie voor installatie de software die op de site van visiosat te vinden is. HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Gast MP4 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 De inlog voor die site heb ik al een half jaar geloof ik. Was geen klant. Kon ik gewoon aanmelden toen. Was mijn wachtwoord even kwijt en binnen 15 sec kreeg ik ze weer uit Cahors. Ik heb de printjes van mijn 'k weet nog niet indeling al klaarliggen. Werkt prima. Het gaat mij om: Hoe gaan de beugels etc. in elkaar. Er zou een handleiding in de doos zitten, maar niemand kent deze kennelijk. Sleuteltje 13 ligt al klaar.. Het wachten is ook wel op een HD scherm en een HDontvanger.
Eduard07 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: MP4 Het wachten is ook wel op een HD scherm en een HDontvanger. Ik heb ook lang gewacht, maar heb uiteindelijk zelf moeten halen en betalen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast MP4 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Ging om de handleiding. Ik heb het al gezien, ik schroef 'm van de week wel in elkaar. Was leuk geweest..
Eduard07 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: MP4 Ging om de handleiding. Ik heb het al gezien, ik schroef 'm van de week wel in elkaar. Was leuk geweest.. Heel verstandig. Maak van uw BigBisat geen BigDeal. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast MP4 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Graag dicht. Hier hebben we niks aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen