Ga naar inhoud

Geen NL1, 2, 3 wel HD1 en EXQI met irdetocam van euro1080

Aanbevolen berichten

Gast satbird2002
Geplaatst:

heb een IRdeto cam bij euro1080 besteld en heb een CDS-NL en euro1080 kaart gecombineerd in een kaart, nu ontvang ik wel HD1 en EXQI op astra3, en op astra1 heb ik wel BVN , maar geen NL1,2,3.

als ik de kaart in een oude irdetomodule zet heb ik wel NL 1,2,3

euro1080 zegt dat de irdetocam ook mpeg2 ondersteunt.

weet iemand wat hier het probleem kan zijn.

Gast satbird2002
Geplaatst:

anders gesteld; heeft iemand een irdeto deltacard met cds en euro1080 met de irdeto module die geen problemen laat zien in een topfield 7710HDPVR, of andere ontvanger?

Gast satbird2002
Geplaatst:

heb de kaart en module naar euro1080 opgestuurd voor controle, mocht het niet goed zijn krijg ik een nieuwe kaart of module, gratis.

de kaart zal dan alleen wellicht euro1080 kaart worden, waarbij de updates via HD1 verlopen(mpeg4)

jammer dat er niemand deze combinatie heeft, lijkt me toch sterk dat ik de enige ben in NL crazy

Gast satbird2002
Geplaatst:

ter info: blijkbaar ben ik de enige in Nl die deze klacht heeft, en euro 1080 heeft het gecontroleerd.

sinds de wijziging van mpeg2 naar mpeg4 is dit ontstaan.

ze hebben besloten om een euro1080 kaart gratis te leveren, de oude krijg ik ook mee terug smile

en zo heb ik dan 2 kaarten, maar het probleem blijft bestaan.

maar een geweldige service van euro1080, kan ik niet van CDS zeggen. die zijn daar niet op getraind op dit problemen laat staan dat ze verantwoording durven te nemen terwijl de kaart via CDS is gekocht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen