Ga naar inhoud


[pvr 5020] MHWEPG alleen now next ?


p1ppo

Aanbevolen berichten

De mhwepg geeft(na een jaar nu) alleen now next.De mhwepg werkt niet meer. Heb ontvanger al een paak keer van spanning afgehaald.Dit helpt niet. MWHEPG staat aan op kanaal 12515..astra Tijd staat ingesteld op GMT (+200.

Ik heb alle zenders ook ingedeeld dat zender 1 ned1 is enz..

Wat doe ik verkeerd om het weer goed te krijgen. Hebben meer 5020'ers er last van ?

 

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hallo allemaal,

 

Ook geen EPG cry vanaf 23/24 augustus 2008, soms wel na resetten, maar dag later weer weg. Dan alleen nog maar now/next programma.

Canal Digitaal is blijkbaar op iets andere codering overgegaan, of teruggegaan naar oudere coderingen omdat enkele ondersteunde ontvangers problemen hebben met nieuwe EPG software oid, zie Canal digitaal site.

Ben wat aan het rommelen geweest met herinstalleren, down-/upgrade firmware.

 

Op dit moment geeft Pvr5020_el110_v1104_tsw_com_20060822.mem continu zelfde resultaat, wel EPG te zien t/m volgende dag, maar helaas in oude weergave.

Aangezien ik toch nog wat opgenomen films van mij HD moest halen ben ik gelijk maar aan het testen geslagen.

 

Eerst oude FW erop gezet, Pvr5020_el106_V700_rsw_com_20050902.mem

Harddisk opnieuw geformateerd. Ook de ontvanger maar een totale reset (fabrieksinstellingen) gegegeven.

Dit level gaf verkeerde satelliet voor update EPG.

Stap voor stap volgende levels geprobeerd. (Als je wat bewaart heb je ook wat smile )

 

Ben nog bezig, maar volgende levels geven bij mij (op dit moment) een EPG lijst op alle betreffende zenders. (Het is wel weer ff wennen)

 

Bootversie : 1.10

EPLD-versie : 0.11

S/W-versie : 1.1.0 Beta_1104

db-versie : 1.09

 

grtn, Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...