Gast Pacman Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Nou ja, ik bedoel dat als ik eens wat via EPG had opgenomen, heb ik nog nooit een film helemaal af kunnen kijken.
Dukdalf Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Had gisteravond de vertrouwde CD EPG weer terug. Maar helaas na twaalf uur weer weg. Voor de één is de EPG geen item maar voor mij wel. Ik vind het prettig om op deze manier te programmeren en hoop dan ook echt dat het weer gaat werken. Dukdalf
Traffic1326 Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Dit las ik op CD: Citaat: Na een uitgebreide testperiode is besloten de nieuwe CanalDigitaal EPG nog niet op grote schaal te lanceren voor bezitters van een Philips 2210 / 2211 / 2212 of Thomson TS4H. Met ingang van 24 juni 2008 is de software voor de nieuwe EPG niet langer beschikbaar via de satelliet en zullen abonnees weer automatisch gebruik maken van de standaard EPG op de genoemde ontvangers. CanalDigitaal gaat de software voor de nieuwe EPG verder ontwikkelen. Wij houden u op de hoogte via de consumentennieuwsbrief. Volgens CD was dit gericht op hun eigen ontvangers , maar vlg mij hebben wij er ook last van. Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
p1ppo Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Geplaatst: 19 september 2008 Hier weer volledige mhwepg (behalve rtl4). 5020-pvr. Haal epg om 01:00 op s'nachts. via 12515 astra_19.2 Ben weer blij want zonder is echt niks... dm500s echostar 5020 (160gb Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28
Korretje Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Origineel bericht van: Pacman Nou ja, ik bedoel dat als ik eens wat via EPG had opgenomen, heb ik nog nooit een film helemaal af kunnen kijken. Maar je kunt in de default gegevens aangeven dat je bv automatisch 20 minuten meer opneemt (of nog meer)....ruimte zat op de schijf en op die manier heb je de film er altijd compleet op staan. Groetjes, Kor Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar
Gast Pacman Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Origineel bericht van: Korretje Origineel bericht van: Pacman Nou ja, ik bedoel dat als ik eens wat via EPG had opgenomen, heb ik nog nooit een film helemaal af kunnen kijken. Maar je kunt in de default gegevens aangeven dat je bv automatisch 20 minuten meer opneemt (of nog meer)....ruimte zat op de schijf en op die manier heb je de film er altijd compleet op staan. DAt klopt, maar het begin heeft geen timerpadding, dus kan je net zo goed de timers zelf invullen.
Gast WimS Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Timepadding in het begin is geen enkel probleem: zet gewoon de klok van de 5020 5 minuten voor en je hebt altijd in het begin 5 minuten extra. WimS
Gast Pacman Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Leuke workaround, maar voor mij geen optie.
paulie89 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: p1ppo Hier weer volledige mhwepg (behalve rtl4). 5020-pvr. Haal epg om 01:00 op s'nachts. via 12515 astra_19.2 Ben weer blij want zonder is echt niks... Hier tot vandaag geen enkel resultaat en vanavond... zonder ook maar iets te doen....weer een EPG. Hoera ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Traffic1326 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Hier ook ........ Wooowwwwww er wordt gewerkt !!! EPG tot woensdagmorgen 5.30 Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
paulie89 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Traffic1326 Hier ook ........ Wooowwwwww er wordt gewerkt !!! EPG tot woensdagmorgen 5.30 En vandaag istie weer uit ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Traffic1326 Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 doet het weer In ieder geval weten ze dat het ook goed kan. Nu nog 1 week EPG en je hoort ons niet meer Zou trouwens CD staff dit allemaal lezen?? Denkt het niet Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Nooit bij stilgestaan dat CDS ook helemaal *niet* wil dát de MHWEPG op niet gecertificeerde ontvangers te zien is?? Zodra het ergens wel werkt zal CDS weer even *iets* aanpassen waardoor het niet meer werkt..Alles onder het mom van ehh "Testen"... Op mijn Dreambox hetzelfde probleem... Overigens is de EPG sowieso niet altijd correct dus ik doe er ook niks mee..
Traffic1326 Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Tja Zou ook kunnen........ Maar, dan kunnen ze ook het beeld onder het mom van "ff testen" niet doorgeven aan niet goedgekeurde CD ontvangers .... Lijkt me geweldig! Wat een herrie zullen ze dan over zich heen krijgen!! Ze gaan op deze manier aardig de kant van SKY op. Ik houd niet van monopoliefirma`s, maar ja ik wil wel tv kijken en er is hier in dit dorp geen kabel, dus "moet "het maar. ( alhoewel ik meestal BBC en ITV kijk ) Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Dat hebben ze zelfs ook overwogen!! Hebben ze alleen niet hard kunnen maken omdat ze al de Irdeto-abonnee's hadden uit het MultiChoice tijdperk. Met de uitspraak van het Europese hof konden ze geen kant meer op en moesten er zelfs CI modules komen om de abonnee een vrije ontvangerkeus te laten... Is ook de reden waarom een gecertificeerde ontvanger niets doet zolang er geen Seca kaartje in de gleuf zit.... Jammer dat Engeland niet ook onder deze regels valt van de EU. Zou meneer Murdoch ook niet leuk vinden..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen