Henri Busger Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Mijn budget zit onder de 100 euro en vraag me af wat ik het beste kan doen. M'n computer heeft geen eSata, maar wel een FW400 en eeb USB 2.0-aansluiting. Snelle data-overdracht is zeer welkom bij zo'n hardeschijf. Kan ik nu beter in hardeschijfcapaciteit investeren of in compatibiliteit (i.p.v alleen USB2.0 ook FW en eSata)? M.v.g, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
NINjak Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Ga dan voor een HD met een USB2.0/eSATA behuizing en als het niet compleet te koop is koop ze dan los van elkaar. Dan heb je USB 2.0 voor nu en eSATA voor later en als je ooit een nieuwe pc of een losse SATA controller met eSATA koopt
Gast hummiesat Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 HD met USB/eSATA zijn te koop. Ik heb er hier zelf een staan van WD. Het is lastiger om een fatsoenlijke eSATA kabel te vinden voor een redelijk bedrag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen