Ga naar inhoud


Bestaat er een GSM met dual SIM + VoIP?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met een bestaande GSM waar 2 SIM kaartjes in kunnen (liefst beiden actief) en een VoIP functie hebben?

 

Ik weet wel dat er een GSM bestaat die 1 SIM kaart en VoIP ondersteund maar ik ben een grensarbeider en wil liefst de kosten voor mobiel bellen zo laag mogelijk houden. Vandaar dat ik een Belgisch en Nederlands SIM kaartje wil gaan gebruiken (om de dure roamingkosten te vermijden).

Ook wil ik de beller niet op torenhoge kosten jagen om naar dure Estland nummers te laten bellen.

 

Vandaar deze vraag.

 

Iemand ervaring?

 

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij bedoeld zeker die CECT phones uit china,

Die IPhone clones hebben een systeem erop draaien

waar geen software voor de vinden is ,dus ook geen VOIP.

 

Die clone firma CECT heeft ook toestellen met WM ,daar zou je

dus wel voip soft erop kunnen zetten ,verder heeft die firma

phones waarbij 2 sim kaarten tegelijk active zijn.

 

Heb zelf geen ervaring met dat merk ,lees wel op

het net dat het zeer slechte kwaliteit is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik ga eens op zoek naar een betrouwbare leverancier van zo'n CECT. Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk?

 

Ik heb die van Samsung gezien, ze hebben 2 modellen. De eerste D880 moet je telkens herstarten als je van SIM wil wisselen, dat vind ik geen goed alternatief. De tweede D780 weet ik niet of dat ook nog mee moet of dat die techniek inmiddels verbeterd is. Het vreemde is alleen dat veel leveranciers zelf niet eens weten hoe het toestel precies werkt.

 

Ik hoor het graag als jullie nog goede suggesties hebben.

 

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ik tik zojuist dualsim op google in en zie dat er ook adapters zijn die het mogelijk maken om 2 simkaarten in een gewone gsm te gebruiken. Ik ken het verder niet maar als het goed werkt lijkt mij dat de perfecte oplossing voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broer heeft een hele poos geleden eens een dualsim adaptertje gekocht in Engeland... niet echt aan te bevelen. Ook daarvoor moet je je telefoon telkens aan en uit schakelen om te wisselen... maar dit werkt blijkbaar niet altijd goed... De goedkoopste oplossing is gewoon 2 mobieltjes... heb ik ook. Eentje daarvan met wlan ivm voip.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast holenderski
Origineel bericht van: Rakker71
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik ga eens op zoek naar een betrouwbare leverancier van zo'n CECT. Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk?

Ik heb die van Samsung gezien, ze hebben 2 modellen. De eerste D880 moet je telkens herstarten als je van SIM wil wisselen, dat vind ik geen goed alternatief. De tweede D780 weet ik niet of dat ook nog mee moet of dat die techniek inmiddels verbeterd is. Het vreemde is alleen dat veel leveranciers zelf niet eens weten hoe het toestel precies werkt.

Ik hoor het graag als jullie nog goede suggesties hebben.

Groetjuzzz van Rakker71


Ik heb de samsung d880 die werkt perfect met twee sims je hoeft niet de telefoon opnieuw te starten je kan gewoon met een knopje omschakelen naar de andere sim. zit alleen geen voip op maar ben zeer tevreden met het toestel.

grt Andre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...