Ga naar inhoud


Ervaringen tot nu toe met de IP-Box 900HD


Gast Eppooo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik hoop dat het nu echt afgelopen is met dit soort berichten

en dat alle gebruikers gewoon normaal hun meningen kunnen geven,

en dat het forum gebruikt wordt waarvoor het dient !

 

Gaan we dan ook stoppen met positivo verhalen over ontvangers die dit niet verdienen en waardoor mensen een kat in de zak kopen?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caveman
Ik hoop dat het nu echt afgelopen is met dit soort berichten
en dat alle gebruikers gewoon normaal hun meningen kunnen geven,
en dat het forum gebruikt wordt waarvoor het dient !


Gaan we dan ook stoppen met positivo verhalen over ontvangers die dit niet verdienen en waardoor mensen een kat in de zak kopen?

To Toxiq:

Ik heb het laatste er al over geschreven, en het is allemaal erg duidelijk voor iedereen denk ik.

To Mr. Caveman :
Het is maar goed dat we weten wie je bent, anders zouden we wellicht ook nog geloven dat je oordeel onafhankelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja, deze thread kan bijna worden omgenoemd naar "ervaringen tot nu toe met dit forum".

 

In die geest: ik ben zo door elkaar heel positief over dit forum. Eigenlijk net als over de HD900. Maar je moet de zwakke kanten van zowel het forum als de HD900 wel kunnen noemen zonder gelijk afgefakkeld te worden, meen ik.

 

De enige negatieve ervaring die ik heb is het totaal onverwacht verwijderen van een van mijn berichten. Dat bericht was correct opgesteld, bevatte voor zover ik kon zien geen onjuistheden, noch reclame. Het ging over ervaringen met de HD900, dus leek het me relevant. Ik gebruikte - zoals ik meestal doe - nette taal, probeerde mensen niet aan te vallen of zo. Niks aan de hand dus.

 

En toch verwijderd.

 

Dan blijkt daar een hele wereld achter te zitten, van onmin tussen mensen die ik niet ken. Een wereld die ik niet ken en als ik het zo lees ook niet wil kennen.

 

Dit leidt tot grote aarzeling mijnerzijds om actief te participeren in dit forum. Voor je het weet schrijf ik eens iets over pakumbeet STLinux en misschien heeft een moderator hier wel mot met een ontwikkelaar van STLinux. Hop, bericht weg en mijn tijd en moeite verspilt.

 

Of misschien heeft een moderator wel ruzie met een familielid die toevallig een Triax schoteltje aan de muur heeft hangen. Schrijf ik dan iets over Triax - hop, bericht weg en mijn tijd en moeite verknoeid.

 

Ik ben er nog, want de voordelen van het forum zijn groter dan de nadelen. Maar ik zit werkelijk niet te wachten op dit soort gekakel, laat staan op het willekeurig wegsmijten van mijn berichten.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens het is een satforum en laten we het ook een satforum houden met zowel nagatieve als positieve ervaringen en decoders enz.

 

maar het zomaar verwijderen van berichten keur ik ook niet goed er zijn fora,s waar alles wel netjes blijft staan ook al is de discussie van dat topic omgedraaid zoals hier nu

moet toch kunnen lijkt mij.

 

100 mensen hebben 100 meningen en zal altijd zo blijven. en nu weer ontopic

 

mijn ervaring tot nu toe is dat het een fijne maar zeker geen aansluit en kijken maar decoder is.

er moet nog veel gebeuren aan de software (waaronder hopelijk de cccam) maar hardware matig lijkt de decoder goed in elkaar te zitten en het beeld is gewoonweg fenominaal te noemen ik heb hier ook verschillende decoders gehad waaronder de dreambox maar kan niet anders concluderen dat deze (de ipbox)het beste beeld geeft op zowel de sd als hd kanalen en zowel met de scart als met de hdmi aansluiting wel heb ik het fenomeen dat de ab van de decoder reageert op de tv maar dat heeft niks met de decoder op zich te maken.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: illiboy
Origineel bericht van: caveman
Ik hoop dat het nu echt afgelopen is met dit soort berichten
en dat alle gebruikers gewoon normaal hun meningen kunnen geven,
en dat het forum gebruikt wordt waarvoor het dient !


Gaan we dan ook stoppen met positivo verhalen over ontvangers die dit niet verdienen en waardoor mensen een kat in de zak kopen?


To Toxiq:

Ik heb het laatste er al over geschreven, en het is allemaal erg duidelijk voor iedereen denk ik.

To Mr. Caveman :
Het is maar goed dat we weten wie je bent, anders zouden we wellicht ook nog geloven dat je oordeel onafhankelijk is.



Jij (ik ga er even vanuit dat je 1 persoon bent ondanks dat je "we" gebruikt in je bericht), kent mij helemaal niet, en ik heb nimmer iets geschreven wat niet waar is en niet gebaseerd was op eigen ervaringen. Ik heb totaal geen enkel belang in enige handel whatsover, ik wil alleen mensen bewust maken dat sommige ontvangers de hemel worden ingeprezen terwijl ze nog totaal niet doen wat wij (klant) ervan mogen verwachten. Als dit tegen je handel ingaat jammer.

Om even on topic te gaan voor de verandering, ik heb een 900 mogen aanschouwen, en even getest en ik kan iedereen verzekeren dat dit geen kant en klaar te gebruiken ontvanger is die vlekkeloos doet wat er op de doos staat. Voor de rest wil ik met deze discussie niks meer te maken hebben.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caveman
Origineel bericht van: illiboy
Origineel bericht van: caveman
Ik hoop dat het nu echt afgelopen is met dit soort berichten
en dat alle gebruikers gewoon normaal hun meningen kunnen geven,
en dat het forum gebruikt wordt waarvoor het dient !


Gaan we dan ook stoppen met positivo verhalen over ontvangers die dit niet verdienen en waardoor mensen een kat in de zak kopen?


To Toxiq:

Ik heb het laatste er al over geschreven, en het is allemaal erg duidelijk voor iedereen denk ik.

To Mr. Caveman :
Het is maar goed dat we weten wie je bent, anders zouden we wellicht ook nog geloven dat je oordeel onafhankelijk is.



Jij (ik ga er even vanuit dat je 1 persoon bent ondanks dat je "we" gebruikt in je bericht), kent mij helemaal niet, en ik heb nimmer iets geschreven wat niet waar is en niet gebaseerd was op eigen ervaringen. Ik heb totaal geen enkel belang in enige handel whatsover, ik wil alleen mensen bewust maken dat sommige ontvangers de hemel worden ingeprezen terwijl ze nog totaal niet doen wat wij (klant) ervan mogen verwachten. Als dit tegen je handel ingaat jammer.

Om even on topic te gaan voor de verandering, ik heb een 900 mogen aanschouwen, en even getest en ik kan iedereen verzekeren dat dit geen kant en klaar te gebruiken ontvanger is die vlekkeloos doet wat er op de doos staat. Voor de rest wil ik met deze discussie niks meer te maken hebben.



Lees de bovenstaande berichten van leden en het zegt genoeg !!!!!

dit is voor nu ook het laatste wat ik erover heb geschreven, als het aan mij ligt !


Link naar reactie
Delen op andere sites

@illiboy

Ehm, ik heb gisteren met iemand gesproken die jij ook gisteren lang telefonisch geproken hebt en die vertelde mij toch iets heel anders. Jij bent juist wel gebaat bij positieve berichtgeving over de IPbox omdat je die spullen zelf op grote schaal verhandeld. Dat is verder niet erg, maar geef mensen ook de mogelijkhed kritiek te leveren op de werking of functionaliteit van de producten.

Als je even van je hoge troon af komt en het dreambox forum doorleest, zie je dat daar iedere dag door diverse mensen kritiek geuit wordt, dus daar kan het wel. Waarom zou het dan in dit dgstation/ipbox forum niet kunnen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fortean
De enige negatieve ervaring die ik heb is het totaal onverwacht verwijderen van een van mijn berichten. Dat bericht was correct opgesteld, bevatte voor zover ik kon zien geen onjuistheden, noch reclame. Het ging over ervaringen met de HD900, dus leek het me relevant. Ik gebruikte - zoals ik meestal doe - nette taal, probeerde mensen niet aan te vallen of zo. Niks aan de hand dus.

En toch verwijderd.


Volledig terecht verwijderd. Jij verwees naar een artikel op een site waarvoor hier heel duidelijk gewaarschuwd wordt:
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1422064#Post1422064
Link naar reactie
Delen op andere sites

Artikel 15a Auteurswet 1912 (2006):

 

Code:
1. Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van    letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd    het citeren uit een werk in een aankondiging, beoordeling,   polemiek of wetenschappelijke verhandeling of voor een    uiting met een vergelijkbaar doel mits:1. - het werk waaruit geciteerd wordt rechtmatig      openbaar gemaakt is2. - het citeren in overeenstemming is met hetgeen naar      de regels van het maatschappelijk verkeer redelijkerwijs      geoorloofd is en aantal en omvang der geciteerde      gedeelten door het te bereiken doel zijn gerechtvaardigd3. - artikel 25 in acht wordt genomen4. - voor zover redelijkerwijs mogelijk, de bron,      waaronder de naam van de maker, op duidelijke wijze      wordt vermeld.

 

Wat ik deed was relevant citeren, en wel in de context van een thread binnen dit forum. Zo'n thread kan redelijkerwijs worden gezien als een openbare publicatie [cf Rechtbank Alkmaar, 7.8.2007], in dit geval met het doel om een beeld te vormen van de kwaliteiten van de HD900. Daarin past uitstekend dat je andere bronnen citeert.

 

Artikel 25, waaraan in lid 3 wordt verwezen houdt in dat de rechthebbende ondanks het citaatrecht toch bezwaar kan maken, maar gegeven de jurisprudentie geef ik de rechthebbende geen schijn van kans. Zeker niet gezien de lengte van mijn citaat, het gegeven dat het citaat letterlijk was en dat ik de bron helder heb vermeld.

 

Ergo: volledig onterecht verwijderd. Ik persisteer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kan persisteren wat je wilt, maar WIJ bepalen dat het niet mag en daar heb jij je als gast op dit forum, waar WIJ de regels bepalen, gewoon aan te houden. Ik heb ook niet beweerd dat je jezelf niet aan de wet gehouden hebt. Daar controleer ik ook niet op, ik controleer alleen of je jezelf aan onze huisregels houd.

Is dat een enorm probleem voor je en kan je daarmee niet leven, staat het jou vrij om ergens anders je vertier te zoeken.

Jij MOET immers hier niet schrijven, dat MAG je en wel onder de regels en voorwaarden die aan het gebruik van deze gratis faciliteiten zijn verboden.

Iedereen denkt bij het betreden van het domein van een ander dat het een democratie betreft, maar ik neem toch aan dat als de hele straat democratisch beslist vanavond op jouw domein (in jouw achtertuin) een biertje te gaan drinken, dat jij daar ook nog wat over in te brokkelen wilt hebben. Is dat ook zo vreemd?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...