Ga naar inhoud


Ervaringen tot nu toe met de IP-Box 900HD


Gast Eppooo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Zou het niet mogelijk zijn om je ervaringen met ontvangers te delen met anderen, maar je te onthouden van vergelijkingen?

En dan niet lullig doen: eerst een topic openen met gejuich over

één merk ontvanger en daarna een topic te openen met kritiek op een ander merk. Beeldkwaliteit is -naar mijn ervaring- afhankelijk van meerdere factoren in de keten en daarom moeilijk vergelijkbaar.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]@illiboy
Ehm, ik heb gisteren met iemand gesproken die jij ook gisteren lang telefonisch geproken hebt en die vertelde mij toch iets heel anders. Jij bent juist wel gebaat bij positieve berichtgeving over de IPbox omdat je die spullen zelf op grote schaal verhandeld. Dat is verder niet erg, maar geef mensen ook de mogelijkhed kritiek te leveren op de werking of functionaliteit van de producten.
Als je even van je hoge troon af komt en het dreambox forum doorleest, zie je dat daar iedere dag door diverse mensen kritiek geuit wordt, dus daar kan het wel. Waarom zou het dan in dit dgstation/ipbox forum niet kunnen.

Ron





-------------------------------------------------------------

Wel heel toevallig dat jij het hele verhaal hebt gehoord van die ''vriend van jou'' Er komen steeds meer zaken aan het licht die niet kloppen en tegenstrijdig zijn.

Maar goed als je niet wilt ophouden en inzien dat je finaal op je bek gaat hier dan ligt er ergens toch iets niet helemaal lekker.

wat een schaamte dat leden zich gewoon afmelden voor het forum, en dat er dan ook nog gezegt wordt dat je het niet erg vind.
Natuurlijk vindt JIJ het niet ERG. Dit komt natuurlijk omdat het geen gebruiker is die op het dreambox forum aan het posten was !

Het is allemaal heel duidelijk. daarom heb ik
vandaag andere stappen ondernomen om alles maar dan ook allen tot op het bot uit te zoeken.






Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo toevallig is dat niet omdat jij aan de telefoon kennelijk nogal wat dreigende taal en beschuldingen over mijn persoon uitte. En dat alleen omdat ik negatief zou zijn over de IPbox en tot-aal-tv. Heel netjes dus dat ik daarover geinformeerd werd. Het was overigens meer een "heads-up" dan geroddel hoor.

Jouw

Citaat:
daarom heb ik vandaag andere stappen ondernomen om alles maar dan ook allen tot op het bot uit te zoeken.
bevestigd in ieder geval dat de waarschuwing niet onterecht is/was en ik kennelijk op mijn tellen moet gaan passen omdat de Nederlandse importeur van IPbox mij nu op de korrel zou hebben, wat dat ook in moge houden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit bijzonder jammer, dat andere Satdecoders hier totaal geen kans meer maken, en iedereen die iets wilt toedragen tot deze hobby weggepest worden.

Als dit zo door blijft voortgaan kan de naam van dit board veranderd worden in sat4me.

 

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt hier niemand weg "gepest", maar ik hoef het zeker niet te accepteren op "mijn eigen forum" niet eens mij eigen mening te mogen geven zonder voor dreambox pusher of woorden van gelijke strekking uitgemaakt te worden.

De illusie dat sat4all of ikzelf invloed heeft op wat een consument uiteindelijk koopt, heb ik nooit gehad, nooit willen hebben en dat zal ook nooit zo zijn.

Topfield, Philips, Humax en zelfs kathrein worden hier toch ook besproken zonder dat er noemenswaardige bezwaren ontstaan.

Het begint er eerder op te lijken dat iedereen zijn mening mag geven, behalve uiteraard de mensen die dit forum beheren, netjes houden en er voor zorgen dat het gratis toegankelijk blijft. Die mensen mogen geen mening hebben en als ze die mening wel geven maken we ze voor van alles uit, bedreigen ze of gaan op andere sites vuil over ze spuien. Is dat dan acceptabel gedrag?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Zo toevallig is dat niet omdat jij aan de telefoon kennelijk nogal wat dreigende taal en beschuldingen over mijn persoon uitte. En dat alleen omdat ik negatief zou zijn over de IPbox en tot-aal-tv. Heel netjes dus dat ik daarover geinformeerd werd. Het was overigens meer een "heads-up" dan geroddel hoor.
Jouw
Citaat:
daarom heb ik vandaag andere stappen ondernomen om alles maar dan ook allen tot op het bot uit te zoeken.
bevestigd in ieder geval dat de waarschuwing niet onterecht is/was en ik kennelijk op mijn tellen moet gaan passen omdat de Nederlandse importeur van IPbox mij nu op de korrel zou hebben, wat dat ook in moge houden.

Ron



-----------------------------------------------------------

Goed als je wilt doorgaan, ik denk dat je een beetje in de war begint te raken. Je bedoelt te zeggen:

Nadat we het telefoongesprek hebben beeindigd, heb jezelf in de spiegel aangekeken en jezelf gewaarschuwd.

''En dat alleen omdat ik negatief zou zijn over de IPbox en tot-aal-tv''

Je kent je grenzen niet maar die zullen je snel aangeleerd worden.

Ik heb je al gemeld dat ik in eerste instantie het voordeel van de twijfel hanteer, maar dat gaat, zoals ik al eerder zei, nu niet meer op.

Kijk nou eens hoeveel mensen jou en sat4all zat zijn, hoeveel mensen niet durven te zeggen wat ze willen zeggen omdat ze bang zijn een Ban te krijgen. Ook de mails die ik ontvang bevestigen dit !

Nogmaals. Je hebt het zelf in de hand !

En hoe verder je wilt gaan hoe verder we met je meegaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet helaas je naam niet, maar weet wel dat je directeur van astra-sat bent en je zult begrijpen dat deze vuilspuierij en deze bedreigingen er nu voor gezorgd hebben dat je ex lid bent.

Het is uitermate jammer dat je volledig onschuldige mensen jouw problemen in de schoot werpt.

Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent, want ik denk niet dat de persoon die jij aan de telefoon gehad hebt zich door jou laat bedreigen en bij mij ben je daarmee ook aan het verkeerde adres.

Uiteraard wordt dit topic gesloten. Zo ook dit DGstation forum als astra-sat het in zijn hoofd haalt in dit forum om nog éénmaal wie-dan-ook te bedreigen.

Iedereen mag hier netjes zijn mening geven. Het probleem is dat men daarbij vaak volledig de huisregels van dit forum aan zijn laars lapt. Zo is het niet nodig iemand persoonlijk aan te vallen, onfatsoenlijk gedrag te vertonen, ronduit onbeschoft te zijn of zelfs iemand te bedreigen zoals jij nu doet.

Dan ben je inderdaad op dit forum aan het verkeerde adres, Dan krijg je inderdaad geheel terecht een ban.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar doe het nu toch om nu als een ander hier nog komt van wat jij zegt astra sat dat je dit forum gaat sluiten dat kan toch niet en dat is tegenover dgstation en abcom niet echt rechtvaardig vindt ik (want dit is toch een satforum)

want deze partijen hebben niks met deze vete te maken wie of wat ook schuldig ergens aan is.

 

ik vindt het juist prettig dat hier mensen met elkaar kunnen overleggen over de ipbox dgstation of wat voor merk ook.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft die meneer van astra-sat dan nu zelf in de hand. Het forum gaat dicht als meneer met zijn dreigementen door blijft gaan en als het forum dan eventueel weer open gaat, staat het vervolgens onder overige receivers.

Citaat:
ik vindt het juist prettig dat hier mensen met elkaar kunnen overleggen over de ipbox dgstation of wat voor merk ook.

Dat zou ik ook zeer prettig vinden. Dan wel graag zonder bedreigingen door astra-sat en zonder steeds als dreambox pusher uitgemaakt te worden als ik mijn eigen mening geef.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...