devisser Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Hallo, Ik lees in verschillende berichten dat je een DVB-C softcam emulator moet voorzien van een camkey en een camdata regel om deze werkend te krijgen. Ik heb zelf ook nog een topic lopen waarin ik een NEWCS config niet aan de gang krijg met een Ziggo 4027xx kaart. zie: hier Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe je de camdate en camkey uit een irdeto 5.3 kaart uitleest?? Wat voor appartuur en software heb je nodig (logger etc) Heeft iemand hier misschien ervaring mee en die info wil delen dan is dat voor mij zeer welkom.
Rigolo Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Kijk/zoek even in het CI/CAM forum hierzo ... volgens mij staat het er wel ergens ... maar ik weet zo niet meer 1 2 3 waar. Het was wel vrij lastig als je niet helemaal thuis was in de materie
DRG Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 volgens mij heb ik de term wallbanger eens horen vallen icm camkey. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen