Anton48 Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb de volgende vraag. Kan op een Speedtouch 716 Router windows en linux samen draaien? Groetjes, Anton.
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 beide niet maar ik denk dat je bedoeld of er een PC met Windows en een PC met Linux op aangesloten kunnen worden, het antwoord is ja. het protocol is hetzelfde (TCP/IP) merDe deze ruimte is te huur
Anton48 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: Ome Merde beide niet maar ik denk dat je bedoeld of er een PC met Windows en een PC met Linux op aangesloten kunnen worden, het antwoord is ja. het protocol is hetzelfde (TCP/IP) Ik bedoel dat ik problemen heb om met twee dreamboxen te mounten. Die zijn beide linux en nu is mijn vraag kan de speedtouch 716 dit aan. Sorry voor de onduidelijke vraag. merDe Groetjes, Anton.
NINjak Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Antwoord blijft het zelfde... ja. moeten gewoon werken!
druup Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Geen probleem heb het hier ook draaiende gehad op mijn 716. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen