tipje Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Heb nu meerdere keren getest via speedtest en kom niet verder dan 4 mb.(volgens postcode check wel geschikt voor 20 mb) via de speedtouch zie ik dit Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 897 / 8.916 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]:223,11 /300,20 volgens de technische dienst van KPN haal ik nooit 20 MB. Wat zijn nu mijn rechten om van deze zwendel af te komen, ze zouden via het hoofdkantoor proberen het premium pakket (20 mb) weer om te zetten naar mijn oude basis (4mb) maar die begint op 12-09-2008 Wanneer eigenlijk de 20 mb zou beginnen.Dus weer een nieuw jaarcontract. Zou dus helemaal van KPN af willen. En een andere provider nemen met snellere download.
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 tipje, heb identieke problemen gehad was voorheen altijd een basic abonnementhouder bij xs4all en ben na overstap xs4all-only uiteindelijk in abonnement kosten terug gegaan naar light einde juli omdat via de bestaande telefoonlijntjes blijkbaar geen 20 Mb kan worden geleverd men had wel de snelheidsverhoging aangekondigd in juni en zelfs bevestigd maar die verhoging was fysiek niet haalbaar. dus zit ik weer op 8Mb ik heb daarover geschreven en na aanpassing betaal ik dus nu niet meer het basic abonnement maar voor een light als dat aan de lijntjes ligt zul je ook bij geen andere provider hoger komen dus spaar je de moeite doe je echter wel moeite om een restitutie te krijgen cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
tipje Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Is toch allemaal misleidend, volgens de postcode check kan het wel en dan toch niet leveren. Dus er is geen alternatief (via de adsl lijn)? moet maar wachtten tot ze hier ook met de tijd meegaan.
Gast marcellux Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: Thijzel Origineel bericht van: Satdorus http://www.adslcentrale.nl/index.php?dynamic_content=mijncentrale Als na het versturen de melding krijgt dat er nog NIET geupgrade is haal je max. 8Mb (ADSL1). Met een SpeedTouch modem zou je kunnen kijken wat de Operation mode is dat geeft een indicatie. G992.1 is ADSL1 tot 8MB, G992.3 is ADSL2 tot 12 MB en G992.5 is ADSL2+. In een kale lijnmeting kan KPN je de haalbare bitrate geven voor je locatie. ik heb in mijn speedtouch staan: Modulation: G.992.3 annex A Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.021 / 7.999 Hoe zet ik dat naar 12Mb dan? Heb een telfort 20MB internet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen