stefke Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Hallo, Is het mogelijk om de nieuwe Canalsat kaarten op CCcam te laten werken. Ik kan aan een officiele kaart geraken, maar weet niet of ik ze kan draaien. Groetjes
fdm Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Geen enkel probleem: ik heb er zelf twee: een SECA en een VIACCES. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
stefke Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Alle 2 doen ze updates dan? Ik vrees een beetje voor de viacess versie voor het probleem zoals met TNT sat, die zijn enkel nog met hun eigen decoders te bekijken. Alvast bedankt
fdm Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Nee hoor, ik heb ze in een Smargoreader op mijn Ubuntuserver staan. Geen enkel probleem: de geldigheid staat nu op 25/10/08. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
stefke Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2008 Ok, als ik dan toch moet kiezen... voor welke zou jij gaan? Grtz en bedankt alvast
Gast henisa Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Origineel bericht van: fdm Nee hoor, ik heb ze in een Smargoreader op mijn Ubuntuserver staan. Geen enkel probleem: de geldigheid staat nu op 25/10/08. Hoe haal jij de update binnen, via je DMbox? Gewoon met cccam? Heb zelf mijn franse decode omgewisseld met een losse kaart. Deze kaart is een viaccess 3.0 versie. De activatie ging goed via mijn dm7000, maar komt de auto update ook gewoon binnen? groeten, HenIsa
Gast henisa Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik heb het al gezien. De update is netjes binnengekomen. VIaccess 3 en cccam 2.0.9 werken prima samen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen