Gast Geplaatst: 20 april 2002 Geplaatst: 20 april 2002 Na het patchen met V9 alcamm fraai diverse decoderingsmogelijkheden maar geen zenderlijst. Dus eerst zelf laten zoeken. Hiermee goed signaalsterkte in banner. Na via declink veranderen van de zendelijst (in autoswitch file) wel goede volgorde zenders maar geen signaal sterkte meer weet iemand de oorzaak
Gast Geplaatst: 20 april 2002 Geplaatst: 20 april 2002 Ik heb met mijn monoblock ook geen signaalsterkte meter. Ondanks allerlei horizontaal/verticaal aanpassingen etc. Gelukkig nog wel een signaalmeter onder de '+' knop. Tobo01
Gast Geplaatst: 20 april 2002 Geplaatst: 20 april 2002 Ik weet niet of ik de vraag goed interpreteer, maar volgens mij staat het antwoord bij Marc Z op de site. >> Als je in het menu 7 - 1 signaalsterkte >> kiest, zie je alleen de lage band en de hoge >> band frequentie, dit menu is dus anders dan >> voorheen, maar als je nu 2 keer met het >> pijltje omlaag gaat, zie je het bekende >> scherm. Nu moet je de schotel op 'overige' >> zetten en dan de volgende frequentie >> instellingen invoeren: >> >> Frequentie = 12515 Mhz >> Symbolrate = 22 >> Fec = 5/6 >> Polariteit = Horizontaal >> Schakeling = JA
Gast Geplaatst: 27 april 2002 Geplaatst: 27 april 2002 Dank jullie wel vvor de hulp. Op enigerlei wijze is de balk na een reset weer gaan werken!! Het is trouwens voor een beginner als ik heel fraai te zien hoe een nieuwe programmering veel meer mogelijkheden van de tuner geeft.
Aanbevolen berichten