boes80 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Kan ik weer gaan zweten om mijn motortje er weer op te zetten, de vorige was door de storm vernield
Gast MP4 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Schroef 'm erop en laat weten hoe die werkt op jouw schotel.
bigm Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 de mijne is ook binnen...... wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
edbe Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 de mijne is ook binnen, had het niet verwacht ga binnenkort ook eens erop zetten.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
NINjak Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Hij is hier ook binnen, echter gaat ie hier toch niet werken op mijn 90x75 schotel! Of...zou ik iets kunnen doen om hem toch te kunnen gebruiken?
leo1949 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ook hier is hij gebracht een leuk gebaar vind ik van CanalDigitaal. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Satraver Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Kheb hem ook binnen gekregen en ik heb geen eens eredivisie live xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
f650gsrider Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Zo die is binnen. Nu effe zeiken als een echte Hollander, jammer dat het geen Quattro is Geintje prima actie van Canaldigitaal. Greetz.............René
V70 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Hier ook binnen ...... prima aktie .....wanneer het zonnetje weer komt is kijken of hij op mijn schotel past en werkt.
Mister HaCk Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 vandaag ook binnen gekregen Ik heb hem geinstalleerd op de normale(no name) schotel van 65cm, perfect ook de hd kanalen!!! Ik had al een duo-lnb maar de quatro uitvoering vorig jaar geinstalleerd op een triax 1 meter schotel, deze is voor gemeenschapelijke gebruiken door diversen huishoudens. Ik moet zeggen, dat deze ook perfect werkt met de duo-lnb al was het puntje precies uitrichten!!! en ook hier heb ik op de ontvanger 84% signaal op de CDS HD TXP (op de 65 cm schotel met de twin duo-lnb signaal sterkte van 86% CDS HD TXP). Kortom het gaat wel op grotere schotels maar is ook afhankelijk van merk, vorm en matriaal!! en natuurlijk veel geduld. Ik heb die tweede schotel voor een nieuwe ontvanger boven en boven bij de buren.
Neptunus Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 OK, de boodschap is duidelijk: jullie hebben de duo-lnb ontvangen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
W3ird_N3rd Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Satraver Kheb hem ook binnen gekregen en ik heb geen eens eredivisie live Wat heb je dan wel? Ik heb niks gekregen. (basispakket) Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
boekkie Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 vandaag ook binnen gekregen,toch mooi die actie! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen