Gast benschi Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Hallo Allemaal Ik heb mij een HD decoder gekocht van samsung met HDMI kabel. Ik heb een schotel receiver van digitall-world sft2000 Kan ik die receiver via de HD decoder laten spelen? Op de HD decoder zitten 2 scartaansluitingen. Ik heb alle uitgeprobeerd maar krijg via het HD kastje geen beeld van de schotel. Doe ik wat verkeerd?????? Kan iemand hier uitleg over geven? Mvg Hay
Gast benschi Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Waarom kan het niet en zitten 2 scartaansluitingen op die HD decoder Voor AV1 en AV2. Mvg Hay
Mister HaCk Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Dat gaat niet, namelijk is op de samsung de av1 en av2 alleen signaal vanuit de hd decoder naar buiten(naar tv en bijvoorbeeld dvd recorder) en niet naar binnen en dan via de andere scart weer naar buiten. Loop trough is dat.
Gast benschi Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Hartelijk bedankt mister HaCk Nu weet ik genoeg. Mvg Hay
lemoi Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 aha, normaal is SCART ook loopthrought (dus AV2 in en AV1 uit). Moet je meestal wel de instellingen goed hebben. Dus Samsung doet daar niet meer aan mee? Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen