Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb net mijn 5816\33e geflasht serieel geflasht naar v9 maar ik wil met declink de zenderlijsten erin zetten maar krijg een timeout.

compoort is goed,dezelfde kabelgebruikt en heb de snelheden aan gepast maar niets werkt. hoe kan dit.

humax 5400z loader h2.08 toh 3.4hot11.0 emu ASTON1.07 moteck sg2100a philips 5816\33e

6072RayhTec9C

Geplaatst:

tuner even uit en weer in standby

declink opnieuw opstarten en draaien maar weer

satnoes

Geplaatst:

Je hebt de pech dat jouw tuner een AMD processor heeft. De flash 512k krijg je er met declink niet in, alleen de eeprom kan je met declink schrijven.

Als je de eeprom uit de V9 zip programmeerd zou je de M-Z settings erin moeten hebben, die tegelijkertijd voor de autoswitch zorgen.

Dit heb ik zojuist gedaan, volgens de infobalkjes staat nu Ned1 op 1 maar toch zit er een ander kanaal op.

Wie weet hier antwoord op?

MEMPHISFLASH

Geplaatst:

heb ik ook dus heb de decoder maar weer laten zoeken,maar wat die amd betreft weet je dat zeker? want als ik de site van mz bekijk zou ik toch een stuk verder moeten komen maar ik krijg hem nou niet eens in de se mode.

in ieder geval bedankt voor jullie reaktie.

humax 5400z loader h2.08 toh 3.4hot11.0 emu ASTON1.07 moteck sg2100a philips 5816\33e

6072RayhTec9C

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het timeout probleem kan veroorzaakt worden door een verkeerde (oude) versie van mscomm32.ocx.

Kijk op de site van MZ.

Versie 6.00.8169 werkt met declink098.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.