Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op het moment ben je better af met de duitse versie. Die van CD blijft namelijk regelmatig hangen. die zit op de een CD transponder die tot over de nok vol gepakt zit.

mvg

Geplaatst:
Origineel bericht van: guppje29
denk dat dat aan jou ointvanger ligt
ik heb nog nooit meegemaakt dat de zender vast liep.

Dan kan Ik besluiten dat dit met alle modelen van Dreambox het geval is. Heb namelijk bij alle familie leden en vrienden gevraagd of ze dit probleem ook hebben en ze ondervinden ook dit probleem. Het is en happering van ongeveer 2 seconden die zich om de 30 a 40 seconden herhaald.
Is er nog iemand die dit probleem vast steld met een andere tuner dan een dreambox.
Ik weet uit ondervinding dat een kopstation van Technisat dit probleem ook heeft.

mvg
Geplaatst:

Ik heb ook een tuner waar alle tvvlaanderen zenders even af en toe haperen. Ligt wel degelijk aan de tuner, met een goedgekeurde tvvlaanderen tuner heb ik het niet met dezelfde schotel en dezlfde kaart. De tuner heeft het niet bij FTA zenders. Het was wel een goedkope tuner.

Geplaatst:
Origineel bericht van: voodoodoll
Ik heb met een Dreambox 500 geen haperingen op Eurosport zoals jij die voorstelt.

Mag Ik vragen welke software er op staat en welke EMU U gebruikt.

Ik stel het probleem vast met Gemini en Camd3 EMU.

Het is ook alleen maar met Eurosport op de CD transponder. Al de andere zenders op dezelfde transponder werken vlekkeloos.

mvg

Geplaatst:

ook ik en mijn ouders hebben dit probleem.

het beeld schokt om de zoveel tijd en is dan weer goed voor een aantal seconden.

dit zowel op kathrein als dreambox.

djee

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: voodoodoll
Ik heb met een Dreambox 500 geen haperingen op Eurosport zoals jij die voorstelt.

Mag Ik vragen welke software er op staat en welke EMU U gebruikt.

Ik stel het probleem vast met Gemini en Camd3 EMU.

Het is ook alleen maar met Eurosport op de CD transponder. Al de andere zenders op dezelfde transponder werken vlekkeloos.

mvg

Gemini en Gbox. Maar als ik CCCam gebruik heb ik eveneens geen haperingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen