maja Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Wie kan mij zeggen of AB IPBox 9000 HD vervangen wordt door DG Station Cuberevo 9000 HD ? Ik heb gelezen dat de AB IPBox 9000 Hd in een nieuw jasje gestoken wordt. Beide ontvangers zouden identiek zijn.
Cobus R Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Ze zijn indentiek maar alleen het uiterlijk is anders kijk maar dit is de abcom en dit de cuborevo dus dgstation De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast koffie54 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ze zijn ook het zelfde op de buiten kant na dan. Dus is een kwestie van smaak welk je koopt. De meeste gaan (zover ik een gehoord heb) voor de dgstation. Zelf heb ik de ipbox9000 ik hou van strak, Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Ik heb van een leverancier gehoord dat die alleen nog de dgs inkoopt omdat de ipbox9000 niet verkocht word. Kan zijn dat er uit eindelijk 1 over blijft. Neemt niet weg dat ze precies het zelfde zijn intern en ook het zelfde kunnen. Grtz Kof
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik heb zelf deze Dik tevrede over en dit is de andere enigste verschil is het uiterlijk ( en een rood ledje van REC )
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Met wat voor software draai je?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Is hier ook al een CCcam voor?
Cobus R Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Nee nog niet. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
D_liver Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Klopt niet koffie; Abcom bouwt die dingen onder licentie van DGS en DGS viond het weer nodig om zelf dan ook die dingen af te zetten binnen dezelfde markt. Rare lui die Koreanen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
maja Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Geplaatst: 5 september 2008 Wie weet hoe het zit wat blijft er? Blijven ze alle 2 of verdwijnt er een? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag weet het dan niemand?
Cobus R Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ik denk dat ze bijde blijven maar wat maakt dat nu eigenlijk uit dan ? de hardware is hetzelfde. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
maja Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Geplaatst: 5 september 2008 Als het niemand weet dan mag voor mij dit topic gesloten worden.
D_liver Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Ze blijven alle 2 maar of zou er ook 1 verdwijnen maakt het nog niets uit, ze zijn nl hardware matig identiek, alleen het uiterlijk is iets anders 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast koffie54 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 wat klopt er dan niet? ze zijn dus het zelfde.(behalve de buiten kant) en kan zijn dat er 1 meer verkoct word dan de andere en die dus eventueel verdwijnt.Zeg niet dat zo is maar het kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen