Gast jnimos Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 hallo, hoe kan dat horizontaal porelicatie een sterker ontvangstsignaal geeft dan verticaal? dan kijk ik op de astra. en hoe kan je dat misschien verbeteren?
Gast jnimos Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Origineel bericht van: jnimos hallo, hoe kan dat horizontaal porelicatie een sterker ontvangstsignaal geeft dan verticaal? dan kijk ik op de astra. en hoe kan je dat misschien verbeteren?
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Dat de horizontaal porelicatie een sterker signaal geeft komt de de ion-flux die diagoneel geëpibreerd is. Door langzaam aan de ionenflexer te draaien kan de negatieve bi-mono effectregulator beter afgesteld worden. Zachtjes draaien en goed op de meters letten! Hoop dat het nu een beetje duidelijk geworden is.
Gast gladys Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik vergelijk het altijd met het maken van baby's. Horizonteel is de ontvangst veel beter dan fertikaal.
wammeswaggel Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Misschien moet je je LNB een beetje draaien in z'n houder. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Skysurfer Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Dat de horizontaal porelicatie een sterker signaal geeft komt de de ion-flux die diagoneel geëpibreerd is. Door langzaam aan de ionenflexer te draaien kan de negatieve bi-mono effectregulator beter afgesteld worden. Zachtjes draaien en goed op de meters letten! Hoop dat het nu een beetje duidelijk geworden is. Je zou in de politiek moeten gaan...geweldig!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen