Loui (K) Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Een opmerking de meeste zenders van premiere staan gelijk in Ac3 moet je ze allemaal terug zetten in het menu.is er een makkelijker manier om ze allemaal in het orgineel of engels te zetten?
holles Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Volgens mij kun je dit via audio (language) settings oplossen. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Loui (K) Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Origineel bericht van: holles Volgens mij kun je dit via audio (language) settings oplossen. Ja oke maar ik bedoelde is tat via een editor te veranderen. niet 1voor1 maar alle tegelijk.
B17 Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: holles Volgens mij kun je dit via audio (language) settings oplossen. Ja oke maar ik bedoelde is tat via een editor te veranderen. niet 1voor1 maar alle tegelijk. Heeft iemand hier al een antwoord op, want 1 voor 1 veranderen is geen optie... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
kees hekstra Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Heeft iemand hier al een antwoord op, want 1 voor 1 veranderen is geen optie...Dat is toch niet zoveel werk????.Ik zie het probleem niet het is in een wip klaar. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
B17 Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Wacht maar als je ook honderden film kanalen open hebt, dan wordt het een zeer lange vervelende wip.... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen