Ga naar inhoud


Sat4all voor verbetering vatbaar?


Peterbraaf

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdlang druk geweest en had weinig tijd voor de satelliethobby en kwam dus ook nog maar weinig op deze site. Nu het weer wat begint te kriebelen en ik ook weer wat vaker langskom valt het me op dat er in ieder geval ook veel cosmetisch is veranderd op de site. Het ziet er goed uit…eerlijk is eerlijk echter ik mis nog een paar dingen.

Misschien kunnen anderen dit beamen en kunnen de heren/dames eigenaren er wat mee?

 

confusedIk mis een “sponsor”- link pagina (Dit zat er een aantal jaren geleden wel op). Dit was altijd makkelijk vanuit 1 pagina klikken naar aanbieders van satellietapparatuur en accessoires)

confusedIk mis een openbare ideeënbus. (Laat iedereen lekker open met elkaar meedenken over eventuele vernieuwingen).

confusedIk mis een satelliet gerelateerde poll. (Altijd leuk om te zien wat de statistieken zeggen).

confusedIk mis een satellietontvanger verkiezing op kwartaal, half jaar of jaar basis. (Lekker informeel door de sat4all bezoekers gekozen. Bij de keuze van een nieuwe ontvanger (zoals ik nu) kan men dan zien wat hot is en wat not.)

Dit laatste kan ook met andere onderwerpen zoals randaccessoires en satellietwinkels e.d.

 

Misschien dat er anderen zijn die aanvullende onderwerpen hebben of zich in bovenstaande totaal niet kunnen vinden?

De bedoeling van deze post is louter om de conversatie te openen. Mogelijk komen er leuke ideeën uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De eerste hoeft voor mij niet. Ik heb mijn eigen links.

De andere 3 mogen, maar hoeven niet. Qua ontvanger weet ik wat ik wil, dus hoeft niet zonodig gekozen te worden, aangezien meestal de meerderheid beslist, dus kom je bij de bekende merken uit.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...