Gast The Digger Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Als je iets geplaatst hebt,hoe kan je het dan wéér verweideren!! Mvrgr: the digger
Alfons Verbiest Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Jawel, dat kan. Kies dan bij jouw bericht voor 'bewerken'. Dan zie je onderop 3 tabbladen. De meest rechtse is 'bericht verwijderen'.
Gast The Digger Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 ik wilde namelijk de advertentie; gezocht; een prime-focus , verwijderen. hoe doe ik dat ?? ik zie alléén maar staan : waarschuw moderator en A-mail adress
leo1949 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Gewoon nog een bericht plaatsen dat je al voorzien bent en vragen om een slotje. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
paardengek Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Je kunt uiteraard ook via pm een moderator vragen om het bericht weer te verwijderen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: The Digger ik wilde namelijk de advertentie; gezocht; een prime-focus , verwijderen. hoe doe ik dat ?? ik zie alléén maar staan : waarschuw moderator en A-mail adress De waarschuw moderator knop onder het betreffende bericht is bedoelt om een moderator te waarschuwen hé. Je kan de reden van je waarschuwing aangeven, in jouw geval dus een verzoek tot verwijderen van je topic. Gebruikelijk is echter om je Te Koop of Te koop gevraagd op ruilen topic te sluiten als je in je topic meld dat je voorzien bent. Vult u rustig aan !!!
klinkie Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 ow is de knop daarvoor dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen