Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien een idee om Slam FM zelf een mailtje te sturen? Of er op gereageerd wordt is dan nog maar de vraag... confused

Er zijn wel meer Nederlandse zender die nog niet via de satelliet te ontvangen zijn, zoals Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, BNR en dus ook Slam FM! Misschien ooit op Astra 3? smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Misschien een idee om Slam FM zelf een mailtje te sturen? Of er op gereageerd wordt is dan nog maar de vraag... confused

Er zijn wel meer Nederlandse zender die nog niet via de satelliet te ontvangen zijn, zoals Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, BNR en dus ook Slam FM! Misschien ooit op Astra 3? smile

Puur een kwestie van geld. De zenders zullen best wel calculeren wat satellietontvangst toevoegt aan marktaandeel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Voor slam!fm zijn voldoende buitenlandse alternatieven te vinden die gewoon FTA uitzenden.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Puur een kwestie van geld. De zenders zullen best wel calculeren wat satellietontvangst toevoegt aan marktaandeel.
Blijkbaar is dat wel zo, want er is toch een aardig aantal Nederlandse radiozenders op de satelliet actief en de meesten nog FTA ook.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Zou 100%NL de satelliet als feed gebruiken? Laatst bij heel slecht weer (stortbuien) viel de radio ontvangst steeds weg in de auto.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Elwin

Ik zelf zou Arrow wel graag op de satelliet willen hebben.
Al meer dan 10 keer gemaild en nog NOOOOOOOOOOOOOIT een reactie op gehad.
Dus zal ook wel niet komen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Ik heb KXradio gevraagd of ze ook via satelliet gaan uitzenden. Kreeg al gauw een mailtje terug dat ze gingen uitzoeken of dat kon. En ze gaan bij 100%nl navragen wat de kosten zijn.

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Waarom zit het NEDERLANDSE Classic FM in Nederland in het Familliepakket (13,50/maand) en in Vlaanderen in het basispakket (9,90/Maand)?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Waarom verdienen vrouwen gemiddeld minder dan een man? Waarom moet ik bij Telenet hun digibrol kopen of huren?

In alle gevallen is het dus iemand die het zo gewild heeft. CDS heeft dus beslist dat in het familiepakket te steken en TVV in het basisaanbod.

Geplaatst:

Ik vind ook dat het Nederlandse radiostation gewoon in maximaal het Basispakket hoort. Niet in het Familiepakket, nog liever in het STB-pakket! Maar ja, CDS moet ook geld verdienen natuurlijk!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen