V70 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Zojuist ... Cees Jansma Spaanse voetbal weer terug bij Sport 1
Blackadder Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: V70 Zojuist ... Cees Jansma Spaanse voetbal weer terug bij Sport 1 Klopt alleen weer in die achterlijke beeldformaat. I have a cunning plan !
Henksat Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Blackadder Origineel bericht van: V70 Zojuist ... Cees Jansma Spaanse voetbal weer terug bij Sport 1 Klopt alleen weer in die achterlijke beeldformaat. En een bagger beeldkwaliteit. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Neptunus Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Inderdaad, niets geleerd van vorig seizoen! bah! Wel verrassende uitslagen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
klaas Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Neptunus Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: klaas Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: klaas Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Niet aan het strand, wel voor de televisie.
Blackadder Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: klaas Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Ik heb op Premiere gekeken en daar was het beeldformaat wel correct. Dan liever met Duits commentaar dan dat waardeloze beeld van Sport1. I have a cunning plan !
Neptunus Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Blackadder Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: klaas Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Ik heb op Premiere gekeken en daar was het beeldformaat wel correct. Dan liever met Duits commentaar dan dat waardeloze beeld van Sport1. Hoe komt het dan dat wij zo'n raar beeldformaat hebben en Premiere niet? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
hugogertie Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Zijn er nog Feedhunters die de beelden rechtstreeks kunnen ontvangen ? Het was een paar jaar geleden al zo dat de Feedhunter op de 9graden oost een beter beeld had dan de meeste commerciele zenders in europa. Toen was D+ nog open en kon je het verschil al heel goed zien. Alleen werd er toen niet in 16-9 uitgezonden maar 4-3. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Blackadder Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Blackadder Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: klaas Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Ik heb op Premiere gekeken en daar was het beeldformaat wel correct. Dan liever met Duits commentaar dan dat waardeloze beeld van Sport1. Hoe komt het dan dat wij zo'n raar beeldformaat hebben en Premiere niet? Ik wou dat ik je dat antwoord kon geven, maar ik ben bang dat alleen Canaal Digitaal dat kan beantwoorden. Alhoewel, ik ben er bijna zeker van dat wanneer je hun belt dat je ook niks wijzer wordt. gr, Blackadder I have a cunning plan !
Neptunus Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Blackadder Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Blackadder Origineel bericht van: Neptunus Kennelijk vinden de Spanjaarden het wel goed en zijn wij Nederlanders verwend Feit is dat de Spanjaarden de slechtste beeldkwaliteit m.b.t. het voetbal hebben in europa en inderdaad een achterlijke beeldformaat. Ik vraag me af of het in Spanje ook zo slecht is? Ik heb op Premiere gekeken en daar was het beeldformaat wel correct. Dan liever met Duits commentaar dan dat waardeloze beeld van Sport1. Hoe komt het dan dat wij zo'n raar beeldformaat hebben en Premiere niet? Ik wou dat ik je dat antwoord kon geven, maar ik ben bang dat alleen Canaal Digitaal dat kan beantwoorden. Alhoewel, ik ben er bijna zeker van dat wanneer je hun belt dat je ook niks wijzer wordt. gr, Blackadder Nee laten we dat maar niet doen: "Huh? wat bedoeld u met ander beeldformaat?" Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kapoentje Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Het is niet Canaal Digitaal die dat doet maar Sport1. En Sport1 reageert bijna nooit op telefoontjes of Email. Het is iets typisch Nederlands denk ik. De NOS is nog veel erger die zoomt helemaal van 4:3 naar 16:9 Waardoor je rare dikke voetballers krijgt en de bal een rugby bal wordt. Het is achtelijk als een wedstrijd in 16:9 is opgenomen en er missen al zijkanten om dan er ook boven en onder nog wat af te halen. Vorige week Arsenal-Twente op BBC3 in 16:9 en bij de NOS dit belachelijke beeld verkrachtende gezoom. Het is een raadsel waarom die internationale feeds niet in 16:9 zijn. Op Sport1 zijn de meeste Duitse wedstrijden in 4:3 en enkele in 16:9. Voor Italië het zelfde. Ook in Spanje hebben ze al 16:9, RealMadrid van afgelopen zondag werd ook in HD uitgezonden in Spanje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen