Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb het programma Videoredo. Hiermee, wil ik het begin voor de film begind er afhalen ? En de meerdere reclame uit de film verwijderen. Ik heb vele dingen geprobeerd, en mogelijkheden geprobeerd. Maar het lukt mij maar gedeeltelijk. Wie kan mij duidelijk, stap voor stap uitlggen hoe dit te doen. Daar ik er al weken mee bezig ben, zie ik mogelijk iets over het hoofd, en of ik doe iets niet goed. Dus wie kan mij dit duidelijk stap voor stap uitleggen. Het is engelstalig.
ruude007 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Open je video .Ga naar het stuk dat je wil knippen op de groene balk(witte aanwijzer verplaatsen).Bij het begin van het te knippen stuk op de groene balk klik je met de rechtermuis knop en kies "set selection start" .Aan het einde van het te knippen stuk op de groene balk klik je met je rechter muisknop en kiest "set selection end" .Daarna klik je nog eens rechts en kiest "cut selection"Als je het goed gedaan hebt moet je te knippen stuk nu rood zien .Dit kan je meerdere keren herhalen en als je film volledig verknipt is kies je voor "save as" en dan kun je je film opslaan zonder de reclame stukken .Zo doe ik het DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ik zag inderdaad een klein ding over het hoofd, maar het werkt nu. Nog wel een vraag, Is er al een VideoRedo TV Suite Beschikbaar voor HD kwaliteit
ranico Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik zag inderdaad een klein ding over het hoofd, maar het werkt nu. Nog wel een vraag, Is er al een VideoRedo TV Suite Beschikbaar voor HD kwaliteit Neen, nog niet Zie op het video redo forum H.264 (mpeg4)editing DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen