Gast dr7000 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Hallo mensen, ik heb in mijn woonkamer een aantal video apparaten staan waarvan ik een scart aansluiting via bekabeling wil doorvoeren naar mijn slaapkamer. vanaf de scart aansluiting wil ik de video (composiet) en geluid L/R doorvoeren naar de slaapkamer. Nu heb ik een utp kabel geprobeert maar dat werkt niet (afstand van 20 meter) Kan iemand mij advies geven hoe ik een composiet video signaal dus van A naar B kan krijgen over 20 meter
Steve Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 21 pins scart kabel met vergulde 24k pluggen en dubbel afgeschermde OFC kabel voor een perfecte beeld- en geluidskwaliteit. Uitermate geschikt voor het aansluiten van 100Hz en breedbeeld TV’s en andere Home Hifi Componenten. met een scartkabel van 20 meter SPECIFICATIES: Kabel: Dubbel afgeschermd Kleur: Zwart Lengte: 20m Pluggen: Scart <-> Scart Verguld Scart Lock System Verchroomd metalen huls. ong 25 euro,
leo1949 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 De gemakkelijkste oplossing is gewoon dit ding aansluiten op je scart. Dan kan je vanuit je bed al je videoaparatuur bekijken, maar ook bedienen. Het is een videozender en ontvanger met infrarood retour kosten nieuw ca. 40 euro. En op Sat4all bij tekoop zie je ze voor ongeveer 25 €uro Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast dr7000 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ik ben vergeten een paar dingen extra te vermelden 1) ik wil dit alleen met kabel doen, aangezien ik video zenders geen goede kwaliteit vind 2) de kabels moeten door gaten heen, dus ik soldeer ze ter plekke ik kwam na lezen ook nog uit op een oplossing om rg59 te gebruiken om video te sturen, heeft iemand hier misschien ervaring mee?
ReneBee Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 RG59 met die afstand is geen enkel probleem. Wel netjes afwerken René.
Gast dr7000 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 ondertussen heb ik dus een rg59 lijntje gelegd van dik 25 meter, en perfect beeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen