Gast tzrider Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 PopCornHour als torrent seeder ? Volgens mij kan de PCH nog niet als torrent seeder functioneren maar kan het via een omweggetje (mischien?) wel. Mijn gedachte is als volgt: - maak een torrent aan op de computer en begin met seeding - download je eigen torrent en activeer deze op de PCH, deze begint nu zelf te downloaden - onderbreek het downloaden, vervang het incomplete bestand dat je aan het downloaden bent door je eigen volledige versie - start de torrent opnieuw op de PCH. Na controle zal de PCH merken dat het bestand volledig is en zelf doorgaan met seeding. De computer die oorspronkelijk zaaide kan nu uit. Er zit echter een addertje onder het gras. Het bestand dat ik weer via de torrent binnenkrijg heeft vreemdgenoeg niet exact dezelfde grootte als het orginele bestand. 1,967 gB inplaats van de orginele 2,015 gB. Hoe kan dat ....
Pjotrb Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 2.015 / 1,024 = 1.967 In het eerste geval wordt 1 GB gezien als 1024 MB. In het tweede geval wordt 1 GB gezien als 1000 MB. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast tzrider Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 OK, kan ik inkomen. Maar als ik met FTP datzelfde bestand naar die directory op de PCH copieer is ie ineens wel 2+ gB groot .....
Gast tzrider Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Lijkt te werken. De PCH heeft nu het zaaien overgenomen. De dient wel het bestand RESUME behorenden bij de torrent op de PCH te verwijderen (show hidden files aan).
uniden Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 tzrider pm dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen