Poetsdoekje Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Hallo, Gisteren ontdekte ik dat als ik een specifieke website aanklikte, er na 2 seconden een grijze waas op het scherm kwam, ook kun je dan niet verder doorklikken verder de website in. En alleen bij deze specifieke website. Ik gebruik altijd Firefox. (Vista) Andere websites kan ik normaal ontvangen Toen kwam ik op het idee om eens W.explorer te gebruiken, en daar was het probleem er niet. Ra ra hoe kan dat? Zie de beide voorbeelden En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
ReneBee Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Hallo Poetsdoekje, In de Firefox hier (3.0.1) werkt die site gewoon. Kan lekker doorklikken. Zou er plug-in missen? (Geen idee welke...) Groeten, René.
diaxx Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 heb het zelfde met firefox, met ff een grijze waas met ie niet!
diaxx Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 dit waren natuurlijk foto's, krijg zelfs niet geladen in firefox, mat safari een prima beeld
NINjak Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Heb het ook even gechecked met FF (versie 3.0.1) maar hier ook geen probleem met een/die vreemde waas.
jacobus Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 ook hier geen probleem met firefox 3.01
Poetsdoekje Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: jacobus ook hier geen probleem met firefox 3.01 Ja, ik begrijp wel dat er niemand een probleem heeft met firefox. Ik vraag me af waarom ik nu juist WEL dat probleem heb... en wederom de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
jacobus Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Het is anders wel degelijk zinvol om te weten dat je de enige bent met dat probleem. Dat betekend dat het niet aan firefox ligt, maar aan iets anders, bv een add-on. Misschien helpt een herinstallatie
Poetsdoekje Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: hjj misschien vista/xp wat bedoel je daarmee? Ik heb vista, al een tijdje, en voor de vakantie werkte het wel goed Citaat: Misschien helpt een herinstallatie Voor 1 website een herinstallatie, lijkt me niet goed.. 99.99999 % werkt wel goed grtzzz van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast hjj Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Misschien doet dit probleem zich alleen voor op vista, en niet xp. En misschien is er pas iets veranderd aan die site waardoor het probleem nu pas opspeelt. Origineel bericht van: ReneBee Hallo Poetsdoekje, In de Firefox hier (3.0.1) werkt die site gewoon. Kan lekker doorklikken. Zou er plug-in missen? (Geen idee welke...) Groeten, René. René heeft dit probleem niet, op het screenshot is te zien dat hij XP heeft. Origineel bericht van: diaxx heb het zelfde met firefox, met ff een grijze waas met ie niet! diaxx heeft het probleem wel, je bent dus niet de enige. Misschien heeft hij dus Vista, en ligt het daar aan. Op Mac OSX doet die site het trouwens prima in zowel firefox als safari...
+avatar+ Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik heb ook geen problemen met FF en die site, en heb de volgende add on's aktief.
Poetsdoekje Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 Citaat: Misschien helpt een herinstallatie Ook dat geprobeerd, is ook geen oplossing grtzzzzz En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 Citaat: Dat betekend dat het niet aan firefox ligt, maar aan iets anders, bv een add-on. Alle add-ons uitgeschakeld, ook geen oplossing grtzzzz.... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
ReneBee Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Kun je de source code van de pagina bekijken? Misschien zie daar iets staan wat op een fout kan wijzen. René.
Aanbevolen berichten