Gast tzrider Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Sinds de laatste firmware update kan ik geen bestanden meer via de AB naar een via USB aangesloten HDD (EXT3 geformateerd en herkend) formateren. Sommige via torrent gedownloade bestanden zijn via FTP onzichtbaar dus op die manier kan ik ze ook niet copieren. In het verleden kon ik via ANGLE iets markeren en via TIME SEEK het copieren. Doet het dus niet meer ....
Gast tzrider Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Dit zegt de handleiding, werkte altijd, nu niet meer. Kan met ANGLE niets meer selecteren. Citaat: Try browsing to a file, select it by pressing the "Angle" key, a tick will appear beside the file icon. You can select multiple files,. Browse to your destination , and press "Time Seek" key to start the Copy process. external USB flash/ HDD - files system FAT16,FAT32,EXT2,EXT3 - ok!
michel130 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Nog niet getest, zal van de week eens proberen. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
alfadude Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Sinds de laatste firmware versie moet je kopiëren, verplaatsen, verwijderen met de file-mode toets. Hierbij even een quote uit de release notes. Citaat: - File operation UI (copy, move, delete, add, remove, clear) - Press FILEMODE key - Previous Angle and TimeSeek key for File operation obsoleted Quo signo nata es?
Gast tzrider Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Veel dank, daar was ik dus nooit opgekomen (lui, lui) :-) Maar even serieus: ik heb de PCH Wiki erop nagezocht met de zoekfunctie en daar stond nog de oude info. Waar heb jij dit gevonden ??? Effe getest: hei dut ut. FileMode knop links bovenaan de AB geeft een sub-menu'tje en ik kan nu de zaak naar de EXT3 USB HDD kopieren !
alfadude Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: tzrider Maar even serieus: ik heb de PCH Wiki erop nagezocht met de zoekfunctie en daar stond nog de oude info. Waar heb jij dit gevonden ??? Op het networkmediatankforum is dit besproken geweest. En de releasenotes van de firmware staan daar ook. Ze moeten daar wel eens hun wiki aanpassen want daar staan wel meer onwaarheden in. Quo signo nata es?
Gast tzrider Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik kijk daar ook regelmatig maar vind het erg rommelig ....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen