Brambo's Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Neem er dan direct TVV bij want hoe het momenteel met de EPG loopt, is 't om te huilen. Ik denk alleen dat de concurrentie (Telenet, Indi, ...) er eens goed mee lachen. Op die decoders heb je meer dan een week programma info. Dit kunnen we helaas van CDS en TVV niet zeggen. Oproep aan TVV/CDS: gebruik de open standaard voor meerdaagse EPG aub. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
cheapwatcher Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Origineel bericht van: Brambo's Neem er dan direct TVV bij want hoe het momenteel met de EPG loopt, is 't om te huilen. Ik denk alleen dat de concurrentie (Telenet, Indi, ...) er eens goed mee lachen. Op die decoders heb je meer dan een week programma info. Dit kunnen we helaas van CDS en TVV niet zeggen. Oproep aan TVV/CDS: gebruik de open standaard voor meerdaagse EPG aub. Dat zou super zijn als dat zou komen! Kan ik eindelijk zonder gids m'n pvr programmeren. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
patyv Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 waar zijn toch al die mensen die contact hebben met cds? meerdaagse EPG willen we allemaal. Of heeft iemand bezwaren? db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
spongebob Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 ik denk dat hier echt NIEMAND bezwaren tegen zou hebben. Dus gooi die mediahighway-toestanden weg en gebruik gewoon de standaard EPG! Het enige dat de mensen willen is een doodgewone EPG die minstens 7 dagen vooruit kijkt. Dat kan toch niet ZO moeilijk zijn?? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Neptunus Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: spongebob ik denk dat hier echt NIEMAND bezwaren tegen zou hebben. Dus gooi die mediahighway-toestanden weg en gebruik gewoon de standaard EPG! Het enige dat de mensen willen is een doodgewone EPG die minstens 7 dagen vooruit kijkt. Dat kan toch niet ZO moeilijk zijn?? Het is ook niet moeilijk maar CDS vertikt het, wellicht omdat ze vast zitten aan MHW maar zeg dat dan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Citaat: Dus gooi die mediahighway-toestanden weg en gebruik gewoon de standaard EPG! En degene met een gelicentieerde ontvanger dan? Die kunnen alleen MHW-EPG... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Voor veel Philips decoders heeft de hobby scene daar al een oplossing voor. Wat de hobbyist kan mag dan voor cds toch niet te moeilijk zijn dacht ik zo. Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Is het anders niet mogelijk twee epg's te sturen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ik begrijp de vraag niet helemaal denk ik. Eén keer EPG moet toch genoeg zijn.? Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Als die CDS doosjes alleen MHW kunnen verwerken en de overige sat ontvangers de Open Standaard EPG is het dan mogelijk beide systemen uit te zenden zodat beide ontvangers 7daagse epg hebben? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Een Philips decoder met RayhTec firmware kan zowel de MHW én DVB EPG laten zien. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen