JohnO Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 bestaat er een mogelijkheid om windows media center opnieuw apart te installeren? Hij geeft aan niet te kunnen starten ik kan niet ontdekken welke exe van het programma is Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Poetsdoekje Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Bij mij geeft ie ehshell.exe aan. grtzzzz. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
leo1949 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Klopt en deze is te vinden in de map c:\windows\emhome Als ik deze map zip dan is hij bijna 124 mb groot. Als je deze map wil hebben dan hoor ik het wel. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
JohnO Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 bedankt allemaal, Voordat ik me verslik in 124 mb kijk ik eerst even in de map en hopelijk kan ik hem handmatig starten en een snelkoppeling maken je hoort nader....... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 ppfffff hij start weer op!!! tnx het enige probleem wat er is zijn de voortdurende vraag over de regio instellingen die media center niet kan vinden Als ik probeer opnieuw in te stellen wordt mij gevraagd opnieuw op te starten. In welk bestandje zitten deze regio instellingen? Op de normale manier in media center instellen lukt in geen geval meer. wat een gedoe heh... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen