neut Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik heb nog een strong 8000 staan waar ik de sattracker software in wil zetten. maar ik kan deze sofware nergens vinden. heb de sites van rebel en vreeswijk geprobeerd maar die werken niet meer. weet iemand waar ik sattracker kan downloaden ? alvast bedankt.
willem53 Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Hoi, Je kan altijd even bij Sifteam kijken of zo. Is italiaans en heeft hem zeker.FF googlelen. Willem53
Pvanwell Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Weet wel een adres, maar ik weet niet of ik deze hier mag vermelden. Kan je wel een PM sturen. Pvanwell
neut Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 als je het adres via mijn PM zou willen versturen. dan zou ik je dankbaar zijn. ps mijn PM staat in de ledenlijst iedereen alvast bedankt voor de snelle reactie.
VREESWIJK Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Mijn server stond uit ivm vakantie. Heb hem net weer aan gezet. suc6 Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Hellum Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 hier op het board staat als het goed is ook een versie die ik in het Nederlands heb vertaald. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
JohnO Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 fijn bedankt! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Hellum Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dit is nog wel de oude versie. (met de nieuwe voor SCT, CDNL, TVV ben ik nog bezig) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen