sidecar Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik wil graag mijn muis "Logitech MX610" zetten op zijn eigen vaste plek dmv de volgende udev regel. Code: KERNEL=="event[0-9]*", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" om de 1 of andere reden wil dit niet werken, na "/etc/init.d/udev restart" en de muis replug word "/dev/input/MX610" wel aan gemaakt, maar als ik vervolgens "cat /dev/input/MX610" doe komt er in de console totaal geen activiteit getoond, als ik mijn muis beweeg. als ik deze regel gebruik Code: KERNEL=="event3", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" en dan "/etc/init.d/udev restart" en de muis opnieuw replug word "/dev/input/MX610" ook aan gemaakt, en dan "cat /dev/input/MX610" dan komt er in de console wel activiteit bij een muis beweging. kan iemand mij vertellen wat hier verkeerd gaat? voor zover ik weet zou Code: KERNEL=="event[0-9]*", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" gewoon moeten werken. amd64 debian lenny/sid Technotrend DVB-S2300, VDR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen