dvbs Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Gegroet allemaal, Gegeven: Bij het proberen van onder wine (ubuntu 8.04) KCC te laten draaien, kom ik volgende foutmelding tegen: "err:winedevice:ServiceMain driver L"as6eio" failed to load". Daarom ben ik op zoek gegaan naar (ik vermoed een driver) as6eio.sys. Wat mij direct opviel is, dat dit dikwijls in verband wordt gebracht met spyware ed. Vraag:Is deze file echt nodig; bestaat deze in een "veilige" versie en is die (indien geschikt) ook ergens te vinden? Alvast bedankt voor reacties. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
dvbs Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 Ik beperk mijn vraag tot het laatste: Is de driver as6eio.sys ergens verkrijgbaar? ....Of stel ik de vraag beter in het Windows-forum? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Gast wiri Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 probeer http://driversguide.com/ eens. Tegen vraagje wat is/doet KCC eigenlijk? Bedoel eigenlijk is er geen linux alternatief voor te vinden? Wiri
dvbs Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Dankjewel voor de tip, zal daar eens zoeken. KCC is een tool om de Kathrein (UFS910) te beheren. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
dvbs Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Geplaatst: 21 september 2008 ter info: even een stand van zaken: Heb de driver gevonden maar de foutmelding blijft verschijnen en krijg dus KCC (Kathy Control Center) niet werkend. Heb even gezocht op het net, maar vind niet snel dat iemand anders KCC WEL werkend heeft onder Ubuntu 8.04 (wat mij wel ten zeerste verwondert). Voor dat ik nog verdere pogingen onderneem stel ik volgende vraag: Heeft iemand van jullie dit WEL werkend? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen