Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek dus een laptop met hdmi input...zodat ik met de ps3 op de laptop kan spelen...welke laptops hebben dit of kunnen dit..Of is er een kabeltje die dit voor mijn oude laptop kan..???? met usb of vga..???

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Geplaatst:

waarom geen HDMI monitor gebruiken?

kost ongeveer 200,- 22inch.

goggle op hannspree.

Big Bisat +VU Solo 4K,DM800se +DM800 ,Samsung 65 KS9000, Samsung 59 6910 ,Samsung 40JU6440,Nuc6i5SYH,

PS4 1TB ,Samsung S7,Google Nexus 5x  , Google Nexus 7 

Geplaatst:

Die bestaan dus wel.

Asus supplies the VX2 with Windows Vista Ultimate Edition, which provides the Media Center interface. The laptop features the ubiquitous D-Sub and S-Video graphics output ports, but you also get an HDMI port, which HD TV owners will find useful.

Ik heb er zelf een en kan dit dus beamen (raar woord)

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Er heeft wel een laptop bestaan die dit heeft en werd verkocht in 2007 maar dan wel in India..(????) dit is de HP Pavilion dv9010TX met hdmi input die onder andere wel degelijk de ps3 beeld en geluid op je laptop kon toveren...maar deze laptop is dus niet meer verkrijgbaar

Dus ik ga Maar ga maar weer eens verder zoeken.... cry

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Geplaatst:

als je er een vind moet je kijken of ie HDCP ondersteund want als ik het goed heb ondersteund de PS3 HDCP en dan is de kans heel erg klein dat je dit werkend krijgt via de input van een laptop want er is geen juristische mogelijkheid om HDCP signalen op te nemen en dat is een mogelijkheid die een PC heeft. Asl ie een HDMI in heeft is het meestal voor de nieuwe HD camcorders

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

• 1 maand later...
Geplaatst:

Niet echt een laptop, maar Gefen heeft een PVR met HDMI Input,

Echt heel gewild is de allereerste versie van dit apparaat. Daar werden de files op de HDD niet versleuteld opgeslagen. HDD eruit en kopieren maar. Helaas bij de recentste versies is alles aangepast en versleuteld.

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Geplaatst:
Origineel bericht van: lemoi
als je er een vind moet je kijken of ie HDCP ondersteund

HDMI zonder hdcp bestaat niet, het is een vast onderdeel van de HDMI standaard.

Citaat:
Asl ie een HDMI in heeft is het meestal voor de nieuwe HD camcorders

Niet echt waarschijnlijk. De HDMI poort op een laptop is onderdeel van de video uitgang en de audio uitgang. Er kan geen signaal over ontvangen worden. Die CAMcorders sluit je aan via firewire (of mogelijk USB).
Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: lemoi
als je er een vind moet je kijken of ie HDCP ondersteund

HDMI zonder hdcp bestaat niet, het is een vast onderdeel van de HDMI standaard.

Misschien even anders. HDMI die HDCP alleen ondersteund in de manier: "als er HDCP is zal deze HDMI ingang niet opnemen". Hopelijk is het nu duidelijk. Ofwel de ingang ondersteund HDMI wel maar alleen in de manier "ik mag het niet opnemen" of "ik mag het wel opnemen" als er geen HDCP aanwezig is (ofwel het is toegestaan door de settings van de HDMI HDCP)

Origineel bericht van: grunnsat
Citaat:
Asl ie een HDMI in heeft is het meestal voor de nieuwe HD camcorders

Niet echt waarschijnlijk. De HDMI poort op een laptop is onderdeel van de video uitgang en de audio uitgang. Er kan geen signaal over ontvangen worden. Die CAMcorders sluit je aan via firewire (of mogelijk USB).

Hier ook even duidelijk. AlS HDMI een uitgang is, is het een uitgang, da's duidelijk ja. MAAR als HDMI een ingang is op een laptop zal ie content met HDCP niet kunnen opnemen maar content zonder HDCP (ofwel HDCP zegt copieren is mogelijk,ZOALS camcorders) kan hij dus dan wel opnemen.
En ja er zijn (nog) geen gecombineerde HDMI IN en UIT over een en dezelfde connector.

Dus je kan je can aansluiten op je PC via iLink, USB of HDMI als je PC de juiste card heeft of de laptop een HDMI IN heeft.

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen