1pm Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 hoi, hier op mij lap is de harde schijf aan het vol raken , ik zou niet weten waardoor want er staat bijna niks op maar kan niet vinden wat dit veroorzaakt. Iemand een hint ? thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Vista toevallig (of XP, kan ook nog). verwijder je oude herstelpunten eens, moet jij eens kijken hoeveel ruimte je er weer bij krijgt, helemaal wanneer je Vista gebruikt. merDe deze ruimte is te huur
1pm Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 xp is et merde Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 windows-vlag/pause systeemherstel vinkje verwijderen (effe wachten) vinkje weer plaatsen crapcleaner ff downloaden en draaien, temp mappen legen en dan nog eens controlere merDe deze ruimte is te huur
slider Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 merde,ik heb hier hetzelfde probleem maar onder vista,hoe moet ik de oude herstelbestanden verwijderen? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 voor Vista : https://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/Help/36cefd1c-0fbb-738b-2274-4098b15384fb1043.mspx merDe deze ruimte is te huur
slider Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 5 gig meer ruimte,thanks merde beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 kan je gerust maandelijks inplannen, het vreet ruimte maar het kan soms makkelijk zijn merDe deze ruimte is te huur
1pm Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 merde perfect thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 hoeveel ruimte heb je nu meer ? merDe deze ruimte is te huur
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Treesize is de oplossing om ruimteverslinders op te sporen : http://www.jam-software.com/freeware/TreeSizeSetup.exe
Jean-Claude Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 dank u - naar zoiets was ik al een tijdje aan het zoeken ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Kwemel Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 hoi bij mij was het vaker dat Java Sun een error tekstfile aanmaakte van bijna 50 gb! Dan verwijderde ik dat bestand gewoon uit de map program files\java\bin en had ik weer hdd ruimte. Nooit achter gekomen waarom java een error tekstbestand maakte van 50gb en meer! gr. kwemel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen