Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert 1 september is Channel 4 +1 FTA op de Astra 2A North beam in al zijn regios met uitzondering van Noord Ierland. Het encryptie embleem is ook verdwenen op mijn Topfield. Als dit een blijvertje is, dan snap ik niet waarom de andere Engelse stations zo'n poeha maken rond hun zendgebied en de uitzendrechten. De 2A North beam heeft zowat heel Noord Europa onder zijn footprint. Nu nog Channel 4 HD ...

Geplaatst:

De Britse televisiezenders maken die "poeha" niet, dat doen de grote filmdistributeurs en nog wat andere kleinere partijen. Ik vrees dat de combinatie Channel4+1 en de widebeam geen blijvertje is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Torchwood
De Britse televisiezenders maken die "poeha" niet, dat doen de grote filmdistributeurs en nog wat andere kleinere partijen. Ik vrees dat de combinatie Channel4+1 en de widebeam geen blijvertje is.

Kan ik voor het grootste deel mee instemmen, maar wat dan met de kanalen zoals movies4men of ITV HD (wanneer die nog eens een keer actief is) die op de Eurobird 1 FTA uitzenden. Deze footprint omvat ook bijna heel West-Europa?
Geplaatst:

Die gratis filmzenders zenden zulk oud materiaal uit, dat het geen probleem meer is. ITV HD gebruikt een techniek dat niet iedereen deze zender officieel kan ontvangen.

Geplaatst:

Okido, weer wat bijgeleerd. Nu, het voornaamste is dat CH4 +1 fta is, volgens de Vrije Fries een satellite hop gaat uitvoeren en het zo negen kans op tien in het freesat aanbod zal terechtkomen en FTA blijven.

Geplaatst:

Het is geen nieuws meer dat zenders uit de Channel4-groep FTA zijn/worden. Alleen de tijd is een issue. Op het lijstje staan nog:

- Channel 4+1 (wordt dus nu aan gewerkt)

- Channel 4HD (contract loopt nog bij Sky)

- 4Music (contract loopt nog bij Sky)

Geplaatst:

Zoals gevonden door de vrije fries, is Channel 4 +1 nu ook FTA to zien op 10729 V, achter de namen 8311, 8312, 8313, 8314 en 8316.

8315 voor N.Ierland is versleuteld. Nog geen EPG.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.