freaky Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Als het goed is zou vandaag de nieuwe google browser : google chrome (beta) uit moeten komen maar tot op heden is deze nog niet te downloaden. Wat verwacht je ervan wordt dit een goede browser?? Ikzelf ben wel erg benieuwd. En jij??? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik niet, weg ermee. google = advertenties = geld jouw surfgedrag wordt gecontrolleerd en hier krijg je de nodige advertenties (spam) voor terug. wat denk je dat gmail, google toolbar e.d allemaal voor dienen ? voor de handigheid ? enig idee waarom google zoveel geld verdiend ? neen, ik hou het bij Bill, die stakker heeft immers bijna niets merDe deze ruimte is te huur
Con Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik niet, weg ermee. google = advertenties = geld jouw surfgedrag wordt gecontrolleerd en hier krijg je de nodige advertenties (spam) voor terug. wat denk je dat gmail, google toolbar e.d allemaal voor dienen ? voor de handigheid ? enig idee waarom google zoveel geld verdiend ? neen, ik hou het bij Bill, die stakker heeft immers bijna niets merDe Iedere keer dat wij XP en Vista in de mond nemen is dat reclame voor Bill, hoezo boter . . . . en dan hebben we het ook nog over iemand die een systeem brengt als een gatenkaas. En iedereen honoreert dat. (ik ook) onbegrijpelijk. Maar ja, we hebben het over compatibility . . . en dat kost nu eenmaal grrrrrrr. Dus Google is zo slecht nog niet, toch? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 nee hoor, het is mijn standaard zoekmachine, maar meer niet .. oja, google-earth, leuk, helemaal die flightsim merDe deze ruimte is te huur
Big fellow Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik niet, weg ermee. google = advertenties = geld jouw surfgedrag wordt gecontrolleerd en hier krijg je de nodige advertenties (spam) voor terug. wat denk je dat gmail, google toolbar e.d allemaal voor dienen ? voor de handigheid ? enig idee waarom google zoveel geld verdiend ? neen, ik hou het bij Bill, die stakker heeft immers bijna niets merDe merDe, Graag zie ik even een onderbouwing van jouw uitspraken. Van alle Google producten voor op je desktop kan je expliciet aangeven of ze wel of geen surf gedrag mogen monitoren. (Is volgens mij ook verplicht volgens de wet...) Vanwaar denk jij dat het met de Chrome browser anders zou wezen? En sinds wanneer zijn Google Ads "Spam"? Als dat het geval is, dan werkt S4A mee aan Spam verspreiding? Ik hoop voor je dat je alle noodzakelijke extra programmatuur / settings etc in je IE goed hebt staan, en dat je alleen websites bezoekt die voor de zoveelste bug, kwa niet houden aan de W3 standaarden, in IE weten te omzeilen, want dan kan je misschien "genieten" van je surfen. Zolang ik in een browser van wie dan ook de data mining kan uitzetten (als die is ingebouwd) en die browser zich zoveel mogelijk aan de W3 standaard houdt, dan intereseert het mij niet van wie die browser is... IE valt dus accuut af vanwege de gigantische hoeveelheid problemen t.a.v. het houden aan de standaarden.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik ervaar dat Google "gadgets" uitmunten in een overvloed van reclame, grotendeels via spam. voor mijn werk repareer ik vele PC en kan ik met enige zekerheid zeggen dat Google hier mede verantwoordelijk voor is. ik zie het vaak bij PC's voorzien van Google-toolbar + desktop i.c.m gmail. Het kan gewoon geen toeval zijn dat een liefhebber van trekkertrek (recent voorbeeld van m'n werk) steeds meer "spam" krijgt .... over trekkertrek zonder zich in te hebben geschreven voor nieuwsbrieven hierover (daar had het betreffende figuur nog nooit van gehoord). ik trek wellicht een wat voorbarige conclusie omdat de browser nog niet gereleased is voor zover ik weet maar met mijn eigen ervaring hierover ben ik heel sceptisch. merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: Big fellow Graag zie ik even een onderbouwing van jouw uitspraken. Van alle Google producten voor op je desktop kan je expliciet aangeven of ze wel of geen surf gedrag mogen monitoren. (Is volgens mij ook verplicht volgens de wet...) Neem 5 willekeurige pc/laptops van je klanten met een ggll product erop en draai daar eens wireshark oid. voor een week, dan praten we daarna wel verder. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Stukje uit de voorwaarden... Citaat: 8.3 Google behoudt zich het recht voor (maar is niet verplicht) om sommige of alle Inhoud van een Service vooraf te controleren, te bekijken, te markeren, te filteren, te wijzigen, te weigeren of te verwijderen. 11.2 U stemt ermee in dat in deze licentie een recht voor Google is opgenomen om dergelijke Inhoud beschikbaar te stellen aan andere bedrijven, organisaties of personen met wie Google een relatie onderhoudt voor de levering van syndicatie-services en om dergelijke Inhoud te gebruiken in verband met de levering van deze services. 11.3 U begrijpt dat Google bij het uitvoeren van de technische handelingen die nodig zijn om de Services aan onze gebruikers te leveren, (a) uw Inhoud over diverse openbare netwerken en via allerlei media kan versturen of verspreiden en ( wijzigingen in uw Inhoud kan aanbrengen die nodig zijn om die Inhoud geschikt te maken voor en aan te passen aan de technische vereisten van aangesloten netwerken, apparaten, services of media. U stemt ermee in dat met deze licentie aan Google het recht wordt verleend deze handelingen uit te voeren. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
uniden Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 browser voor de leifhebbers dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Poetsdoekje Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Origineel bericht van: uniden browser voor de leifhebbers Alleen voor Vista gebruikers vermeld Google zelf poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bangkok By Night Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ook voor xp hoor ... ben hier even aan het testen. Mijn eerste indrukken zijn positief. Zeer sober en ook snel. Ook handig is als je in deze browser tekst in de adresbalk typt onvang je zowel zoekopdrachten als webpagina's. Dus op elke tab heb je dus steeds een adresbalk die ook functioneert als zoekmachine. Wat mij ook opvalt is de zééér korte opstarttijd van deze browser. Al bij al toch een volwaardig alternatief voor Explorer, Firefox of Opera. Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Big fellow Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 @merde & WPW; Als er bij de installatie wordt aangegeven dat de programmatuur niets mag doorgeven aan Google, dan gebeurt het ook niet. Bij het inschrijven voor Gmail wordt je expliciet verteld dat je advertenties aan de rechterkant te zien krijgt gericht op de inhoud van je email die je aan het lezen bent. Ik zie dit niet als spam. Ik gebruik al jaren Google producten naar tevredenheid, en heb geen toename gezien in spam die gerelateerd is aan mijn surf gedrag of emails die ik ontvang. Ik heb ook alle data collection opties uit staan in alle programma's.... Naar mijn mening is het dus zeer kort door de bocht om te stellen dat Google producten SPAM veroorzaken, want nogmaals dan zou op dit moment S4A ook aan SPAM verspreiding doen???? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
alejandro Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde neen, ik hou het bij Bill, die stakker heeft immers bijna niets MerDe Idd, de aandelen vam M$ heeft hij van de hand gedaan, dus Bill heeft niets meer met M$ Bron: eeuuhhh.... ergens gelezen. Vastberaden, geen arrogantie!
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Naar mijn mening is het dus zeer kort door de bocht om te stellen dat Google producten SPAM veroorzaken, want nogmaals dan zou op dit moment S4A ook aan SPAM verspreiding doen???? dat is maar net wat je onder spam verstaat. ik wens geen reclame te krijgen simpelweg omdat er naar de inhoud van e-mails kan worden gekeken. ik noem dat spam, sterker nog, ik noem dan privacy schending waarmee ik akkoord ben gegaan tijdens het afsluiten van een gmail account, lekker dubbel en ironisch aber gut .... google-ads hier op s4a zijn er om de kosten te drukken ,niet meer en niet minder. merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 1e bugs zijn er ook al : http://www.nu.nl/news/1728555/50/Eerste_bugs_duiken_op_in_Google_Chrome.html maargoed, dat heeft IE en FF ook (en Safari) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen