WPW Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: Big fellow Naar mijn mening is het dus zeer kort door de bocht om te stellen dat Google producten SPAM veroorzaken, want nogmaals dan zou op dit moment S4A ook aan SPAM verspreiding doen???? Ik heb het helemaal niet over spam gehad, effe nog een keer leze?11.2 U stemt ermee in dat in deze licentie een recht voor Google is opgenomen om dergelijke Inhoud beschikbaar te stellen aan andere bedrijven, organisaties of personen met wie Google een relatie onderhoudt voor de levering van syndicatie-services en om dergelijke Inhoud te gebruiken in verband met de levering van deze services. Wellicht ooit eens de volledige definitie van de patriot act doorgeleze? of heel misschien alle sub artikelen die van toepassing zijn op bedrijven die gevestigd zijn in de states EN zich bezig houden met het verzamelen van technische en financiele gegevens?(definities die europeese privacy verklaringen waardeloos maken zodra data zich binnen UST bevindt) ooit eens de statement van de nederlandse banken doorgelezen aangaande buitenlandse betalingen? Afgezien of chrome voldoet, bruikbaar is, of FF/IE kan vervangen, blijf ik de mogelijke "gevolgen" aankaarten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Satfreaked Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik heb hem op me PC staan die chroom en op zich wel snel maar zeker erg sober. Ook merk ik dat er nog een fout in zit, als ik radio luister bv dan blijft ie steeds hangen het geluid als ik een pagina open erbij of gewoon aan het surfen ben. Satfreaked.
Ome Merde Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 hmmm, ik ben sceptisch Sjaak, ik geloof d'r geen reet van merDe deze ruimte is te huur
Wheeler Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Met anoniem surfen wordt bedoeld dat je een pagina in de "incognito" modus kan openenen. (ctrl-shift-N). De instelling ligt onder dat kleine blad-logootje bovenaan rechts. Hiermee worden de bezochte sites niet in de "geschiedenis" op je computer bijgehouden. Edoch mag je er donder op zeggen dat ze bij Google aan de hand van de ip-adressen het surfgedrag van de Chrome gebruikers kunnen nagaan als je in de instellingen hebt aangevinkt dat je wil meewerken om het programma te verbeteren. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
wammeswaggel Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Inmiddels heeft Google te kennen gegeven de voorwaarden te zullen aanpassen: http://www.nu.nl/news/1729767/50/Google_past_voorwaarden_Chrome_aan.html . De Amerikaanse geheime dienst blijft toch wel "meeluisteren": ik maak me daar geen enkele illusie over(denk aan "Echelon"). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
WPW Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Ze kunnen aanpassen wat ze willen, maakt geen fluit uit, google maar eens op "google privacy policy patriot act", kort stukje: Citaat: "The US Patriot Act give the US government the right to access virtually any data, at any time, hosted by US companies (Google included)." Oftewel, dat wat jij daar allemaal hebt staan, staat dus ook "daar". Maar goed als men chrome wil hebben dan doet men dat maar gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
wammeswaggel Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Geldt bv ook voor Paypal, in hun voorwaarden staat dat je toestemming geeft om je creditcardgegevens op een Amerikaanse server te registreren.... Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
freaky Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 hmmm heb hem er even opgezet is wel vrij sober inderdaad maar ik heb wel de indruk dat het wat sneller surft. En 1% marktaandeel binnen 10 uur Maar de vraag was wat zij jullie ervaringen. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
WPW Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Ook ja. Maar ik doel meer hierop, heel veel grote en middelgrote projecten draaien met ten minste 25% externen, soms projecten met een gevoelige aard waar je een NDA voor moet tekenen, leuk allemaal... wel eens opgelet waar al die externe mee werken, hun (project)bestanden mee uitwisselen, third party communicatie, toeleveranciers, outsourcing/offshore partijen? juist ja je raad het al. En dan heb ik het niet eens over al die bestanden op laptops van consultants met die fijne desktop tool waarvan de index service nog vrolijk meedraait, waar denk je dat dat terecht komt? Chrome is een leuk initiatief maar ook weer het zoveelste risico wat gratis en voor niks je huiskamer binnenkomt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
wammeswaggel Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Hoe dan ook, zodra je het internet op gaat is je privacy niet meer gegarandeerd. Is Chrome een verbetering tov FF en IE? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen