Ga naar inhoud


Geen beeld


Gast Philip J

Aanbevolen berichten

Alweer een klein jaartje geleden dat ik op het forum ben geweest. Mijn Inverto had geen problemen, alles liep lekker, volgde het forum nog wel. Zonder problemen tot vanavond. Geef vreemde zenders aan en geen beeld, het geheel met een harde reset gedaan, knop achter en voor ingehouden. Nog steeds geen beeld, wel geluid.

Iemand eerder dit probleem gehad.

 

Groeten,

 

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


"Empty" betekent echt letterlijk leeg. Inverta heeft een boze bui gehad en alle zenders weggegooid. Gewoon geen zin, hoofdpijn of zo.

Het gebeurt niet vaak dat Inverta zo ongewillig is, maar het is mij ook wel eens overkomen. Er is geen duidelijke reden voor aan te geven.

Als je een back-up had gemaakt (altijd doen, je ziet het maar weer) kan je die gewoon terug zetten. Zo nee: alles opnieuw instellen en inlezen.

Veel plezier.... sick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is inderdaad echt leeg na een tweede harde reset. Ik had een backup is het niet zo dat mijn hd van mijn laptop enkele weken gecrasht is. Maar het vreemde is dat ik helemaal geen beeld heb. Kan dus ook niet zien, menu niet. Dit is toch niet gebruikelijk bij een "empty" Inverto?

Daar is het mee begonnen, mijn dochter wilde een programma op gaan nemen en ineens geen beeld meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er een scart ingedaan omdat hij bij reset alles weer standaard zet en dan geen beeld meer heb, de component ingeschakeld en gelukkig weer menu beeld. Ga hem nu opnieuw installeren. Laat het weten als ie klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Philiptoo
Heb er een scart ingedaan omdat hij bij reset alles weer standaard zet....

Aahhh....Je wilde even weten of wij dat in de gaten hadden.....?
Hoe was de TV verbonden? Component of S-video?
Maar je hebt gelijk: dat is meteen het nadeel van een andere manier dan component (al dan niet via scart) verbinden.
Eventueel kan je, voor dit soort gevallen, de scart gewoon aangesloten laten en na installatie de verbinding kiezen die je wilt gebruiken. Die scart doet dan geen zeer (en voorkomt de hoofdpijn van vandaag!)..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad misschien wel handig de scart laten zitten (nog meer kabels achter mijn TV)Alles weer opnieuw ingesteld, gelukkig een vriend van mij die ook een Inverto heeft om de satelliet weer in te stellen, heb een dubbele kop voor Astra 1 en 3.

Zoek alleen nog de backup functie in het menu, duizelt weer even na een jaar probleemloos draaien. Hopen dat nu alles goed staat i.v.m. tuner 1 en 2.

Jullie weer bedankt voor de bijval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...