Chelsea Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Hi all, Hoe kun je precies je CCcam automatisch laten opstarten bij het starten van de server? Ik heb me laten wijsmaken in de /etc/rc.local maar deze file lijkkt een link te zijn naar ergens...? Ik gebruik fedora Bedankt!
dolphs Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 probeer dit eens? xxxx@server:/etc/rcS.d$ cat S41CCcam #/bin/sh #Inserting modules insmod /lib/modules/2.6.21.7/kernel/drivers/usb/serial/usbserial.ko insmod /lib/modules/2.6.21.7/kernel/drivers/usb/serial/ftdi_sio.ko #Starting CCcam /var/etc/CCcam & Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Chelsea Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 Welk script is dit die waar moet komen? Mvg
dolphs Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 zelf gemaakt, zie pad hierboven Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
henk71 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 het kan makelijker: in etc/rc.d het bestand rc.local het volgende invoegen: cd /var/bin (als CCcam in de map bin staat ) nohup /var/bin/CCcam.x86 > /dev/null dan start CCcam bij de volgende herstart automatisch op gr henk
Chelsea Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 Hi, Ik heb even in de rc.local dit toegevoegd: cd /var/bin nohup /var/bin/CCcam.x86 > /dev/null Ik heb mn CCcam file in de var/bin en de cfg in de var/etc. Ik heb net mn server herstart en krijg geen verbinding meer met mn server in het datacenter... Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Ik heb de rechten niet op 755 gezet, zou dat het kunnen zijn? Nog andere oorzaken? Bedankt!
D_liver Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 doe het maar eens zo: cd /var/bin ./CCcam.x86 & sleep 5 ;; *) exit 0 ;; esac Oja het moet wel ff op 755 staan Aangenomen dat je CCcam in /var/bin staat en CCcam.x86 als naam heeft 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Chelsea Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Net terug van datacenter, het probleem lag niet bij CCcam maar instelling in de server.... Gr
Frissie Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Home sharing via het datacenter ..... hehe ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen