Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Maximaal aantal zenders in geheugen ?


Bart Bouwmeester

Aanbevolen berichten

Vandaag met mijn TF7710PVR bezig geweest:

 

Laatste FW gedownload en via USB in TF geplaatst.

Via restore alle instellingen, incl. de bestaande zenderlijst weer teruggezet.

Webinterface was meteen te benaderen.

Schakelen tussen CD en FTA zenders gaat redelijk goed (Aston 2.18)

Op advies van Sjaak toch naar alle zenders laten zoeken om een nieuwe zenderslijst samen te stellen.

Hierbij valt het mij op dat ik niet meer dan 999 zenders binnenkrijg van de Astra en Astra3 satellieten.

In de gebruiksaanwijzing staat echter dat de TF7710PVR 5000 zenders in het geheugen kan vastleggen?

Wanneer je echter de zenderlijst bekijkt krijg je toch echt de indruk dat het met 999 zenders stopt. De kolom waar het zendernummer in getoond wordt is niet breed genoeg voor 4 cijfers.

Zie ik iets over het hoofd?

 

Groeten

 

Bart Bouwmeester

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je opnieuw scant blijft toch alles op z'n plek? Behalve dat aan de onderkant van de lijst alleen maar nieuw zenders bij komen die je misschien al had. Maar dan moet je wel boven de 999 uitkomen lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt totaal inderdaad 5000 zenders, maar er zit een addertje onder het gras. Het totaal aantal tv zenders kunnen niet meer dan 3500 zijn. Nieuw gevonden zenders worden aan het eind toegevoegd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tips, al weer wat wijzer geworden.

Vanmiddag zenderlijst eerst helemaal leeg gemaakt via TOPSET en daarna eerst de fastscan canal digital uitgeprobeerd, maar deze werkt inderdaad nog niet naar behoren. De gevonden zenders komen totaal niet overeen met de CD volgorde.

Vervolgens weer met een lege zenderlijst opnieuw automatisch alle zenders laten zoeken van de Astra en Astra3 satelliet.

Ik kom nu tot 981 TV zenders en 276 Radio zenders. Klopt dit?

Verder valt het mij op dat ik nu geen enkele zender meer ontvang van TV Vlaanderen??

Tja, veel vragen. Dat komt ervan als je met het huidige weer meer tijd hebt voor de TF.

 

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...