Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik wil voor een collega de mail instellen, in Outlook Esress Wie heeft voor mij al die instellingen. Ik kan dat niet vinden op de site van Versatel ??
Crest Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 pop = pop.versatel.nl smtp = smtp.versatel.nl gebruikersnaam = hetdeelvoorde@ wachtwoord = *********
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Wat houden die getallen in, die je verder tegenkomt bij het instellen van de mail account, En hoe moeten deze waade staan Dus Versatel ik geen pop3 account ?
Ome Merde Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 dat zijn de poorten voor pop3 en smtp server (25 en 110), gewoon zo laten mits anders vermeld op de site van Versatel (bij klantenservice). merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Het moet toch ook ergens op de site staan van versatel. Allen ik kan het daar niet terug vinden. Mogelijk iemand een link naar mijn PM.
Ome Merde Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 we vertellen je het hier toch ? of geloof je ons niet ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Natuurlijk geloof ik het wel. Het werkt gelukkig ook goed. Dat is het probleem niet. Maar meestal vermelden providers dit ook op de site
Ome Merde Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 meestal wel, versatel/tele2 vast ook wel echter moet je er voor inloggen bij de klantenservice. zij hebben voor de omslachtige manier gekozen, wij voor de makkelijke merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen