Ga naar inhoud


Wat te doen met de vuurwapen van m'n overleden vader?


klaas

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Lambik61

Als je ff een politiepak aantrekt kun je dat wapen gratis bij Klaas ophalen. :D



Moet je ook nog even legitimatie en een politieauto regelen. laugh

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even de pliesie gebeld en die meneer zei dat ik van tevoren even moest bellen om te zeggen dat ik er aan kom met een wapen en dan kan ik h'm zo inleveren op het buro. Ze komen h'm niet halen. Das dus pech voor Ome Merde sick.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klaas
Net even de pliesie gebeld en die meneer zei dat ik van tevoren even moest bellen om te zeggen dat ik er aan kom met een wapen en dan kan ik h'm zo inleveren op het buro. Ze komen h'm niet halen. Das dus pech voor Ome Merde sick.


Bijzonder vreemd dat de politie je zonder consent met een vuurwapen over straat laat gaan. Voor het voorhanden hebben/afleveren/vervoeren van een vuurwapen heb je een vergunning nodig cf de Wet Wapens en Munitie. Vraag naar de afdeling Bijzondere Wetten (als die nog bestaat) en er gewoon op staan dat die dienders het wapen ophalen of dat zij een vergunning verstrekken voor het transport. Vraag anders eens naar de dienstdoende chef of diens chef als die ook niet mee werkt.!! Dus geen pech voor Ome Merde maar voor Oom Agent die verkeerde informatie over brengt.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cloak daar heb je gelijk in.

Vroeger werkte ik bij de Coveco en ik had een wapen/meevoervergunning voor een karabijn.

180px-Saginaw-M1.jpg

Zonder meevoervergunning mag je er beslist niet mee de straat op.

Hij zal dus echt opgehaald moeten worden.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ding legaal onklaar laten maken en dan inleveren tegen ontvangstbewijs let wel. In belgie kon dat een hele tijd tegen generaal pardon. In de modder in de tuin gooien en de EOD bellen lijkt ook wel een optie. Tsja en risico dat oud ingeleverd dienstwapen ooit opduikt met DNA van inleveraar is een reel voor iedereen die zo'n ding ooit in handen heeft gehad. Wat ik niet snap is dat het voorwerp hier geadverteerd word. Meeverschrotten tussen wat autowrakken gaat ook goed. Hups de hoogoven in.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht wel effe tot een inleveractie. Na al die jaren kan er nog wel een paar maand bij, als moeders h'm kwijt wil brengt ze h'm er zelf maar heen (ik vertrouw die lui op de één of andere niet zo). Ik heb verteld wat die pliesie meneer mij aan de telefoon verteld heeft dus...Verder ligt ie prima ergens in een kluis wat mij betreft.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...