Neptunus Geplaatst: 5 september 2008 Delen Geplaatst: 5 september 2008 Wat een geklooi! Het is niet netjes van me maar ik had het ding zo van de brug midden in de Rijn gegooid, nooit meer terug te vinden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lambik61 Geplaatst: 5 september 2008 Delen Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde verkopen via een online verkooplaats de slechtste wavoor blaffer is het ? merDe merDe, Als je ff een politiepak aantrekt kun je dat wapen gratis bij Klaas ophalen. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Lambik61 Als je ff een politiepak aantrekt kun je dat wapen gratis bij Klaas ophalen. Moet je ook nog even legitimatie en een politieauto regelen. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lambik61 Geplaatst: 5 september 2008 Delen Geplaatst: 5 september 2008 Commissaris merDe CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2008 Net even de pliesie gebeld en die meneer zei dat ik van tevoren even moest bellen om te zeggen dat ik er aan kom met een wapen en dan kan ik h'm zo inleveren op het buro. Ze komen h'm niet halen. Das dus pech voor Ome Merde . Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lambik61 Geplaatst: 5 september 2008 Delen Geplaatst: 5 september 2008 @Klaas Voordat het wapen van eigenaar veranderd. Wil je een foto plaatsen? Wil wel eens zien hoe het wapen eruit ziet. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2008 Ik zal eens kijken wat ik kan doen, maar het wordt pas na het weekend want hij ligt nu nog in een dikke kluis. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 5 september 2008 Delen Geplaatst: 5 september 2008 >> Gewoon lekker kikkers schieten << Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cloak Geplaatst: 8 september 2008 Delen Geplaatst: 8 september 2008 Origineel bericht van: klaas Net even de pliesie gebeld en die meneer zei dat ik van tevoren even moest bellen om te zeggen dat ik er aan kom met een wapen en dan kan ik h'm zo inleveren op het buro. Ze komen h'm niet halen. Das dus pech voor Ome Merde . Bijzonder vreemd dat de politie je zonder consent met een vuurwapen over straat laat gaan. Voor het voorhanden hebben/afleveren/vervoeren van een vuurwapen heb je een vergunning nodig cf de Wet Wapens en Munitie. Vraag naar de afdeling Bijzondere Wetten (als die nog bestaat) en er gewoon op staan dat die dienders het wapen ophalen of dat zij een vergunning verstrekken voor het transport. Vraag anders eens naar de dienstdoende chef of diens chef als die ook niet mee werkt.!! Dus geen pech voor Ome Merde maar voor Oom Agent die verkeerde informatie over brengt. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard**** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 8 september 2008 Delen Geplaatst: 8 september 2008 Cloak daar heb je gelijk in. Vroeger werkte ik bij de Coveco en ik had een wapen/meevoervergunning voor een karabijn. Zonder meevoervergunning mag je er beslist niet mee de straat op. Hij zal dus echt opgehaald moeten worden. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pretpat Geplaatst: 3 oktober 2008 Delen Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen aangezien er al een tijd geen update is geweest. Zou Klaas vast zitten? Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 3 oktober 2008 Delen Geplaatst: 3 oktober 2008 Van de zenuwen vergeten het wapen los te laten toen hij het toch maar over de brugleuning de rivier in mikte? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rudolfdebeer Geplaatst: 3 oktober 2008 Delen Geplaatst: 3 oktober 2008 Ding legaal onklaar laten maken en dan inleveren tegen ontvangstbewijs let wel. In belgie kon dat een hele tijd tegen generaal pardon. In de modder in de tuin gooien en de EOD bellen lijkt ook wel een optie. Tsja en risico dat oud ingeleverd dienstwapen ooit opduikt met DNA van inleveraar is een reel voor iedereen die zo'n ding ooit in handen heeft gehad. Wat ik niet snap is dat het voorwerp hier geadverteerd word. Meeverschrotten tussen wat autowrakken gaat ook goed. Hups de hoogoven in. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coliseo Geplaatst: 3 oktober 2008 Delen Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: rudolfdebeer In belgie kon dat een hele tijd tegen generaal pardon. In België kan dit nog steeds, tot 31 oktober. De wapenwet is in die zin enkele maanden geleden aangepast. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik wacht wel effe tot een inleveractie. Na al die jaren kan er nog wel een paar maand bij, als moeders h'm kwijt wil brengt ze h'm er zelf maar heen (ik vertrouw die lui op de één of andere niet zo). Ik heb verteld wat die pliesie meneer mij aan de telefoon verteld heeft dus...Verder ligt ie prima ergens in een kluis wat mij betreft. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen