sattv4iedereen Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Hi, ik heb op mijn dbox2 powerboard 6.0 geflascht. ik heb een backup genomen van gbox.cfg en ccam.cfg. ik heb alles hergeprogrameerd,maar ik krijg de externe multicam niet meer aan de praat met gbox. Ook niet na het herplaatsen van gbox.cfg. ik zit nu wel met een oudere gbox 1.37 en voorheen 2.04,maar vind die nergens.heeft dit soms iets ermee te maken? m.v.g. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Unetwork Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 heb je wel de juiste rechten na het flashen gegeven? Zoals chmod 755? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
sattv4iedereen Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 ja,zonder problemen,maar ik had vroeger de 2.04 en nu maar de 1.34.ik vind nergens de 2.04. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hoeba Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Hallo, Dacht ik ook dat je de cams via het pb menu kon halen, zit dat er net niet bij, helaas. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen