Gast MP4 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 In MS Office: Er staat een bericht klaar om te verzenden in postvak uit nu al een paar weken, maar hij verstuurd niet. Ik snap misschien ook wel waarom: 12Mb Fotomap. Nu wil ik dit in de prullenbak mikken maar dat lukt niet. Ik open de details, en zie de balk elke keer halverwege staat. Als ik naar 'postvak uit' ga, kan ik rechtsklikken en verwijderen doen, maar er gebeurde de afgelopen weken niks. De rest van de post wordt gewoon gedaan. Weet iemand hoe ik hier van af kom?
WPW Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Klein beetje zoeke kan geen kwaad >klik< gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast MP4 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Kon geen kwaad, ook bij Microsoft, maar helaas...
WPW Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Alle netwerk stekkers eruit halen, verzenden stoppen en dan openen om de bijlage te verwijderen werkt niet? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
jeevanhoof Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 hoi, ik heb hier een programmaatje voor. zie link : je hebt pm want de link is gecensureerd. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
jeevanhoof Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 hoi, ik heb het programma even op mijn eigen site gezet. gewoon uitpakken. Het moet niet geïnstalleerd te worden. Je vindt het hier . mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast MP4 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Dank Jeevanhoof, en ook WPW. Ik ben draadloos en heb me even afgemeld. Toen Outlook opnieuw gestart en het bericht in Postvak Uit verwijderd. WPW: Cheche! (Chinees voor dankjewel)
WPW Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: MP4 WPW: Cheche! (Chinees voor dankjewel) Kroepoek erbij? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast MP4 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Da's geen Chinees WPW. Dat komt uit een ander land of het Chinees-Indisch restaurant. Stukje hond of slang, hmmm. Die geloken oogjes vinden dat heerlijk schijnt.. Jij was daar toch om je verjaardag te vieren? ***Sorry voor off-topic hoor, maar dit moest even om de sfeer op het mooie forum op te sieren.
Ome Merde Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 no problemo, je probleem is opgelost dussuh, deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten