Ga naar inhoud


canaldigitaal komt met merlin codering


Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb vandaag gesproken met een TVV verdeler,en die wiste mij te vertellen,dat de nieuwe kaarten werken op de dreambox.

Op andere "trage" ontvangers waar nu emu's op staan,zou de ontvanger te traag zijn om een software emu te gaan emuleren.

BTW.die kaart van canalsat,is de cs is ook niet alles,ik keek deze namiddag naar tele melody en ik had regelmatig vastlopers en niet genietbaar.Als CD en TVV,ook op die manier CS kunnen gaan beveiligen met de nieuwe kaart,zullen de meeste afhaken,want wie kijkt er nu graag naar beeld die regelmatig bevriesd.niemand,en daarmee zal CD/TVV dan lukken,om (gedeeltelijk) piraterij tegen te gaan.

Met of zonder CS,ik betaal niet meer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie gaan mijn niet wijs maken ,dat zo klein bedrijf met weinig geld dat het zelf films 300 keer moet herhalen het ei van Columbus heeft uitgevonden terwijl de Groote bedrijven zoals nds het nog niet weten maar CD wel :D geen een provider is dat gelukt dus zeker CD niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ptje
Wat heeft Kudelski dan met Canaldigitaal te maken ?


Kudelski is de licentiehouder van Mediaguard en CanalDigitaal is daar gewoon klant.
Maar Kudelski heeft die Seca3 (Merlin) kaart ontworpen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
Een goede kaart kost geld en dat hebben ze niet. en Kudelski zijn ook niet de slimste ,


Kun je bovenstaande beweringen even toelichten?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: pietsat
Een goede kaart kost geld en dat hebben ze niet. en Kudelski zijn ook niet de slimste ,


Kun je bovenstaande beweringen even toelichten?


Een goed onderbouwde toelichting daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Beetje gelul in de ruimte zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Dat kudelski niet de slimste is" snap ik nog. Immers, alle betacrypts e.d. zijn allemaal gehacked, de piratenkaartjes draaien op de 17xx caids enzovoort. Misschien inside job, maar toch, een te begrijpen stelling.

 

Maar, Canal Digitaal zonder centen lijkt me wat overtrokken. Denk dat de operatie wel uitkan smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Asure
"Dat kudelski niet de slimste is" snap ik nog. Immers, alle betacrypts e.d. zijn allemaal gehacked, de piratenkaartjes draaien op de 17xx caids enzovoort. Misschien inside job, maar toch, een te begrijpen stelling.

Maar, Canal Digitaal zonder centen lijkt me wat overtrokken. Denk dat de operatie wel uitkan smile


Elk slot is op den duur open te krijgen en dat zal in de toekomst ook wel weer met Merlin gebeuren. Van de kant vanaf de providers gaat het erom dat ze steeds weer een stapje verder moeten zijn dan de hackers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten, richting voornamelijk de zenders, laten zien dat ze niet achteruit gaan leunen met betrekking tot de bescherming van de rechten op de programma's en films.

Dus moet er af en toe een actie tot verbetering (van encryptie of andere gerelateerde zaken) van de beveiliging op touw gezet worden.

En dat doen ze nu.

Daarmee stellen ze wellicht veilig, dat CDS ook in de toekomst bepaalde zenders in hun pakketten door mogen geven.

Het werkt dus meerdere kanten op...

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als het aantal ECM's binnen een bepaalde periode gelimiteerd gaat worden... Is er dan niet te werken met een soort proxy?

 

Ik vraag mij sowieso af waarom dat niet gedaan wordt...?!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...